2016-03-16, 02:47
Medlem
ILLINOIS CHECK [X]

TRUMP TRUMP TRUMP!

Kom igen Ohio

Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Allt han gör ökar ju hans popularitet. Han skulle kunna komma ut, lägga av en högljudd, illaluktande, brakare, ge pressen fingret och gå igen.
Och alla skulle vara hänförda. Genialiskt!
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Allt han gör ökar ju hans popularitet. Han skulle kunna komma ut, lägga av en högljudd, illaluktande, brakare, ge pressen fingret och gå igen.
Det är ju typ det han gör, fast med ord istället!
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Det jag säger ju! Exakt allt han ger sig in på lyckas han med! Tv, kläder you name it!
2016-03-16, 02:48
Bannlyst
trump stompar motståndarna, begraver dom i IL!!!!
Medlem
Mich13s avatar
Vilken jävla käftsmäll för huliganerna i Chicago! The Don får som vanligt det sista skrattet
Medlem
AkeTheSnakes avatar
Härligt stor vinst för Trump i Illinois
Bannlyst
Just nu verkar det som att Trump tar 50-60 delegater i IL av 69 möjliga
2016-03-16, 02:49
Medlem
PilotHockeys avatar
Har jag tolkat det hela rätt så har Trump med endast vinsterna i Marianeröarna och Florida redan säkrat runt 28% av delegaterna som delas ut idag.

Han har i nuläget säkrat 108st delegater av totalt 397 om jag inte missminner mig.

Och nu predictade CNN att han vinner Illinois också.
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Dum? Vet du hur det här valet funkar? Så fort Cruz (han har ändå inte en chans) försvinner så kommer det stå mellan Trump och Kasich. Det blir jävligt svårt att slå Clinton och det är endast Kasich som har en chans.

Skillnaden mellan Trump och Kasich är att Kasich är politiker och har nåt att komma med i debatten. Trump upprepar bara samma sak om och om igen.

Det som händer nu är att partieliten tar ställning för Kasich och förhoppningsvis att Kasich vinner mot Clinton sen.
Du tycker alltså på fullaste allvar att Trump har en förlorande taktik?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H4XXM4N1337
Ja, jag är neger, det är därför jag har Josef Goebbels som profilbild. Gå och lägg dig djävla tap. Trump kommer mosa Shillary, hon har ingen chans mot God Emperor Trump.

Problemet är att såna som du, som inte klarar en saklig debatt och är beteendemässiga, intellektuella negrer, är en minoritet inom GOP. Just därför är stödet för Trump fragilt och han har inte en chans mot Clinton. Gå över till Bernie Sanders istället, där du hör hemma, din jävla olycka.
2016-03-16, 02:50
Moderator
sm910difs avatar
Distrikt 1-5, 8 i IL får nog definitivt ses som klara för Trump, 18 delegater säkrade.

I distrikt 7 däremot har Kasich två toppkandidater ryckt, kanske att att Trump kan ta sig in på tredjeplatsen men förmodligen 3 delegater till Kasich. Distrikt 9, med 71% räknat, ser fortsatt tight ut - Kasich, Kasich, Trump, Trump, Trump just nu, Trumps tredjekandidat lär få svårt, men en stark finish av Trumps första- och andrakandidat så kan han kanske få två delegater i distrikt 9.

Distrikt 10 drar Trump ifrån något med 18% räknat, men Kasich är fortfarande bara någon procenenhet bakom med sin toppkandidat.

I distrikt 12-18 börjar det bli så man kan ana vissa mönster i alla fall, med ett snitt på ca 7-8% räknat. Ser ut att bli tight mellan Cruz och Trump i dessa distrikt överlag.
2016-03-16, 02:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Dum? Vet du hur det här valet funkar? Så fort Cruz (han har ändå inte en chans) försvinner så kommer det stå mellan Trump och Kasich. Det blir jävligt svårt att slå Clinton och det är endast Kasich som har en chans.

Skillnaden mellan Trump och Kasich är att Kasich är politiker och har nåt att komma med i debatten. Trump upprepar bara samma sak om och om igen.

Det som händer nu är att partieliten tar ställning för Kasich och förhoppningsvis att Kasich vinner mot Clinton sen.
Gillar troll i Trump-trådar. Symbolisk då Trump är också lite av troll natur

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in