2016-03-16, 02:43
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Passa dig jävligt noga din äckliga lilla svartingjävel. Kasich har gått om Rubio och Cruz har inte en chans. Många kommer välja Clinton hellre än Trump och Clinton kommer vinna över Trump. Det beror på att många har problem med Trump. Smutsliga svartingäckel som du borde växla över till porr istället för politik, vilket väl är det enda du klarar av här i livet?
Trump kommer göra slarvsylta av Hilldog!
2016-03-16, 02:44
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Ser ut som Trump håller sitt segertal i sin "lilla sommarstuga" Mar-a-Lago.[url]

https://www.google.se/search?q=mar-a-lago&biw=1366&bih=614&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ve d=0ahUKEwjzuOKhisTLAhVqD5oKHS8wBsgQ_AUIBigB

Han e så himla go!

Lord Trump 2016
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2016-03-16 kl. 02:48.
2016-03-16, 02:44
Medlem
Spring break dödade Sanders idag.
2016-03-16, 02:45
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
Men D har bara proportionell, så att det inte spelar någon större roll, om man får 52% eller 49%. Symboliskt är det dock!
Sant.

Sanders ligger på 630 delegater nu enligt CNN.

Nu hoppas jag Trump ska tala så jag får hoppa i bingen sen!
Medlem
foool13s avatar
Jag tror Trump vinner över Hillary tyvärr.. han är den största conartisten genom tiderna men det finns ingenting alls i Hillary. (pardon the pun..)
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Du kommer få ett tal som ökar hans popularitet ännu mer. Det är han en mästare på! Allt han gör lyckas han med!
Allt han gör ökar ju hans popularitet. Han skulle kunna komma ut, lägga av en högljudd, illaluktande, brakare, ge pressen fingret och gå igen.
Och alla skulle vara hänförda. Genialiskt!
2016-03-16, 02:46
Medlem
Nu har Trump vunnit IL, NH och FL. Alla idioter som skrev om hur kört det var kan dra åt helvete.
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Jag tror Trump vinner över Hillary tyvärr.. han är den största conartisten genom tiderna men det finns ingenting alls i Hillary.
The Don misslyckas inte med något. Han kommer inte att misslyckas med det här i heller!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Jag tror Trump vinner över Hillary tyvärr.. han är den största conartisten genom tiderna men det finns ingenting alls i Hillary.

Hillary är inget speciellt mer än en gammal presidents fru. Trump är kung.
2016-03-16, 02:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Allt han gör ökar ju hans popularitet. Han skulle kunna komma ut, lägga av en högljudd, illaluktande, brakare, ge pressen fingret och gå igen.
Och alla skulle vara hänförda. Genialiskt!
Medlem
bluesiss avatar
Trump har sagt att han kommer skicka alla invandrare från Europa till Saudi Arabien
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1s4n7hr0p3
exakt...statistiskt omöjligt för honom att vinna...han är kvar i racet för en brokered convention...hur dum får man vara egentligen. dom fightas mer mot eras egna frontrunner än hillary

Dum? Vet du hur det här valet funkar? Så fort Cruz (han har ändå inte en chans) försvinner så kommer det stå mellan Trump och Kasich. Det blir jävligt svårt att slå Clinton och det är endast Kasich som har en chans.

Skillnaden mellan Trump och Kasich är att Kasich är politiker och har nåt att komma med i debatten. Trump upprepar bara samma sak om och om igen.

Det som händer nu är att partieliten tar ställning för Kasich och förhoppningsvis att Kasich vinner mot Clinton sen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in