2016-03-16, 02:14
Medlem
Menveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Trump hade ett par sena pollar lika med Kasich. Jag hade hoppats på jämnt.
Jag tror du underskattar betydelsen av ground game. Kasich har en apparat som känner varenda distrikt, vet exakt var det kan bli jämnt och var man måste ringa folk för att få dem att gå till vallokalen.

Trump hade säkert ingenting av det, eller åtminstone inget som kan jämföras med det Kasich har. När jag såg att det var lika i OU så var jag helt säker på att Kasich skulle vinna.
2016-03-16, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Vad är brokered convemtion?
Som Brokeback Convention, bara bögigare.
2016-03-16, 02:16
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
David besegrar Goliat, Trump is down.

Om du inte märkt det så kommer Trump få mer än 50% av det totala antalet delegater ikväll iallafall och det är det enda som krävs, får han mer än 50% hela tiden så kommer han få en majoritet av delegaterna.

Snälla om du bara skall fortsätta posta dina skitkommentarer utan någon form av intelligens eller intellektuell nivå som visar att du är påläst så snälla motstå!

Citat:
Ursprungligen postat av H4XXM4N1337
Marcus Oscarsson måste fått order ovanifrån om att höja kasich till skyarna:

"HALLELUJAH, KASICH ÄR DEN SOM KAN UTMANA TRUMP, HELA VÄRLDEN KOMMER NU PRATA OM KASICH, VÄNTA BARA, TRUMPS DAGAR ÄR RÄKNADE ÄVEN FAST KASICH MATEMATISKT INTE KAN FÅ ANTALET DELEGATER HAN BEHÖVER FÖR ATT VINNA"

Håller med, det är fan pinsamt. Trodde bättre om Oscarsson.

Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
Trumps utmanare:
Carson check
Jeb! check
Cruz check
Rubio check
Kasich?

Kasich kan ju inte ens få en majoritet av delegaterna så hans enda chans är isåfall att han skall komma in som Underdog på brokered convention i Juli och få nomineringen. Gör GOP detta så har man splittrat partiet för all framtid. Tror Trump kommer få majoritet i sinom tid ändå men annars så tror jag inte GOP kommer våga få fram en annan kandidat eftersom Trump kommer ha flest delegater även om han kanske inte får majoritet.
2016-03-16, 02:16
Medlem
Storalfs avatar
Det här måste väl ändå ses som en mycket bra kväll för Trump? Ohio är så klart en liten plump , inte en enda delegat trots att han faktiskt gör ett bra val där, men i övrigt är det väl så bra som någon kunnat hoppas?
2016-03-16, 02:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
AP börjar komma igen med lite resultat i distrikten igen. Kasichs(!) delegater har ett par distrikt, liksom Cruz, och några till Trump. Ser ändå ut som Trump underpresterar endel jämfört med statewide-rösträkningen/pollen.
Vad händer om två ens delegater ligger i top 3? Vinner man 2 delegater eller vinner man alla 3?
Medlem
shaktas avatar
Är det bara jag som tycker att Hillary liknar häxan i Robin Hood ? https://www.youtube.com/watch?v=cD0paYyfla8

Hemsk människa det där. Personligen tror jag USA går under ifall hon vinner.

Vad kallar man en presidents man förövrigt. First Lady är ju ifall man är fru till en president. Blir det First man (best man)
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Tv4:
"...och nu tittar vi till nattens drottning: Hillary Clinton"...och nattens kung: Trump? Nej självklart inte.
2016-03-16, 02:18
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menved
Jag tror du underskattar betydelsen av ground game. Kasich har en apparat som känner varenda distrikt, vet exakt var det kan bli jämnt och var man måste ringa folk för att få dem att gå till vallokalen.

Trump hade säkert ingenting av det, eller åtminstone inget som kan jämföras med det Kasich har. När jag såg att det var lika i OU så var jag helt säker på att Kasich skulle vinna.
Du följer ju Bill Mitchell och "Kotcha", m.fl. Jag har aldrig sett ett så lovande ground game för Trump någonstans som i Ohio. De har verkligen jobbat hårt där. Synd att det inte gav resultat.
2016-03-16, 02:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
Det här måste väl ändå ses som en mycket bra kväll för Trump? Ohio är så klart en liten plump , inte en enda delegat trots att han faktiskt gör ett bra val där, men i övrigt är det väl så bra som någon kunnat hoppas?
För tidigt att säga, men det kan bli en riktigt bra kväll för Trump
2016-03-16, 02:19
Medlem
När fan ska The Trump tala? Vill sova nu, tyckte CNN sa kl 2 tidigare.
2016-03-16, 02:19
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Fjompen i TV4 kallar Hillary för nattens drottning, och vem är då kvällens kung? Och vad kommer hända med drottningen i höst när drottningen möter kungen? Vad brukar drottningen bli av kungen då?
Trump for the win
2016-03-16, 02:20
Medlem
Grävulens avatar
Vidriga dom är som kör med låtsas Trump-supportrar som protesterar. En på Rubio och en på K6. Så genomskinligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in