Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-03-11, 15:29
Medlem
Inget snack om att Trump gillar Carson riktig vänskap där.
2016-03-11, 15:36
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Trump på presskonferensen:

- Maybe it is like Carson says, and there are two Trumps...

- I'm a big thinker.

Precis vad jag har sagt hela tiden!

Nu säger han: - I'm a very deep thinker.

Japp, så är det. Bara en idiot kan missa det. Och han skäms inte för sig heller.

Överlag en riktig bra presskonferens det här! Han får fram nya poänger och visar nya sidor av sig själv.
2016-03-11, 15:55
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Carson talar igen. Trump stack nog vidare, för han ska tala i Missouri om tre timmar.

Väldigt fin endorsement från Carson. Han talar verkligen från hjärtat. Bara mjuka fina sidor av Trump som lyfts fram om Trump igår och idag. Trump har spelat mediespelat i det närmaste optimalt.
2016-03-11, 15:55
Medlem
SvartChilis avatar
Jag har länge nu, innan Super Tuesday, varit övertygad om att Trump vinner och blir kandidat. Med Carson är det redan klappat och klart. Clinton blir hans motståndare.

Jag tror inte det kan bli på något annat vis. (Även om jag försökte hoppas på Sanders)
Senast redigerad av SvartChili 2016-03-11 kl. 15:57.
2016-03-11, 16:01
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EarlTurner
Mycket bra tal av Ben Carson. Han gav ett ärligt och seriöst intryck. Ingen av de andra kandidaterna, utom Trump själv, kan ge ett lika äkta intryck, hur bra skådespelare de än är.

Nu är det klart, om inte "special interests" mördar Trump innan valet.
Ja, han överraskar positivt, Carson. Hans huvudbudskap, att människorna (nåja...) som bara vill splittra samhället och skapa hat inte ska få lyckas förstöra USA, är starkt och lär gå hem hos många som ser den här presskonferensen. Han nämner Clintons koppling till Saul Alinsky också. Han är mer "based" än vad jag anade.

Det här är en stor endorsement för Trump och det är verkligen möjligt att USA, och världen, kan räddas från [censur] nu.
2016-03-11, 16:09
Medlem
kristofferGs avatar
Hahah nu slår det slint i skallen på liberalerna. Hur förklarar ni denna aktion från "den nya Hitler".
2016-03-11, 16:37
Medlem
E.Merckxs avatar
Hoppas att Mike Huckabee hoppar på tåget nu också.
2016-03-11, 16:38
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Väldigt fin endorsement från Carson. Han talar verkligen från hjärtat. Bara mjuka fina sidor av Trump som lyfts fram om Trump igår och idag. Trump har spelat mediespelat i det närmaste optimalt.

Det är som en storslagen symfoni, där vi just tagit oss igenom ett stojigt parti med skarpa trumpeter och bombastiska slagverk, och nu glider vi in i ett vackert parti med stråkar och harpor. Trump är dirigenten som håller taktpinnen i den ena handen och publikens känslor i den andra.
2016-03-11, 16:43
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Hoppas att Mike Huckabee hoppar på tåget nu också.

Japp, det har du rätt i. Det är nog nästa endorsement vi skulle kunna vänta oss. (Och isf skulle han vara uppe i endorsements från hela tre tidigare kandidater).
Senast redigerad av SmokeyNegroni 2016-03-11 kl. 17:25.
2016-03-11, 17:10
Medlem
Menveds avatar
.
Senast redigerad av Menved 2016-03-11 kl. 17:13.
2016-03-11, 17:19
Medlem
Y2Ws avatar
Cruz får fan skylla sig själv för hans tidiga utlösning i Iowa.
2016-03-11, 17:47
Medlem
usb3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Två intressanta tweets:

Erick Erickson ‏@EWErickson 7 min

So to review:
(1) Bush has meeting with Rubio, Cruz, Kasich.
(2) Cruz gets out of FL.
(3) Rubio says go Kasich in OH.
(4) Cruz in NC, MO, IL

John Berman ‏@JohnBerman 13 min

BREAKING: @marcorubio communications director @AlexConant tells us Rubio supporters in Ohio should vote for @JohnKasich. @ThisHour

Då var det offentligt då. Etablissemanget formar en kartell för att manipulera det demokratiska systemet. Hoppas Trump är snabb med att slå tillbaka och vända detta till sin fördel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in