Citat:
Ursprungligen postat av
Ockhamsrazor
De som sprider rykten på FB och nätsajter brukar besvärande ofta också öppet skylta med att de gillar SD. Rykten som senare visar sig vara påhittade händelser kommer därför alltid slå tillbaka på SD hur orättvist det än är. Det är därför jag blir lätt nedslagen varje dag när jag ser händelser som med en ganska hög grad av sannolikhet är falsarier tweetas och delas som sanning. Det är direkt kontraproduktivt och spånen som gör det förstår inte hur mycket det saktar ner hastigheten på den migrationspolitiksvändning som just nu äger rum.
Det är t.o.m så att jag ibland själv tvivlar på mitt ställningstagande. Är det bättre att rösta med idioten som tror att alla MENA-invandrare är sexgalningar och islamistiska monster än det är att rösta med idioten som inte förstår att Sveriges framtid riskerar att krossas av det inflöde som gällt sedan 2010 och som tror att MENA-invandrares överrepresentation i sexbrottsstatistiken är en myt?
För de som fortfarande tvekar att ta steget över är det oerhört viktigt att inte ta några snedsteg. Jag skulle vilja säga att av de 10%-enheter väljare som nu är närmast att ta steget över till SD så är den stora majoriteten av dem personer som gör det av logos skäl men som haft ett motstånd p.g.a social stigmatisering. Att skrämma bort dem med konspirationsteorier, falska anklagelser och annan skit vore förödande. Om båda sidor uppfattas som lika verklighetsfrämmande så blir det betydligt enklare att stanna kvar på den "goda" sidan,
Horder av miljoner muslimska män tvingar sig med våld in i Europa. De organiserad sexuella massövergrepp. På skolor mördas vita elever som hämnd för att de stoppat sexövergreppen, och pappan till den muslimska mördaren / sexförbrytaren får breda ut sig i media om att det var skolan fel som inte "upprättade hans sons heder" som tydligen tog skada av att bli stoppad i sina övergrepp på svenska småtjejer.
Det sker svenskfientliga rån, gruppvåldtäkter, mord i tusentals varje år och det strömmar ständigt in fler muslimer som kräver speciell mat, egna badhustider, bönerum. Stat och media är i maskopi med ockupanterna och inför arabiska skyltar, tillämpar shairalagar i svenska domstolar, ger pengar till moskébyggen, kvoterar in småflickor med slöja i alla barnprogram. Politiker poserar i slöja och den annars så feministiska medin ursäktar och bagatelliserar massövergrepp på kvinnor, könsstympning, hedersmord.
Mitt i denna av regimen sanktionerade ockupation och massförföljelse och diskriminering av ett folk vars land tas ifrån dem och de förnedrad i statlig tv när deras nationalsång ska sjungas på arabiska och deras kristna högtider ledas av en muslim.
Mitt i detta nojar du dig över att det förtryckta folket uttrycker sig plumpt om ockupationen. Detta tycker du uppenbarligen är lika illa som massövergreppen och utrotningen, vilket får dig att tvivla på om du ens kan rösta på ett parti som vill stoppa detta.
Jag tycker du kan dra åt helvette. Fler "väckta" svenskar av din sort är inte lösningen. Ni är problemet.