Citat:
Ursprungligen postat av
seeeg321
Det har kommit rapporter om att det finns möjlighet till en Cruz president Rubio vice president saga tro det eller ej. Hatet från Romney och grabbarna mot Trump är så stort att de skulle ta Hitler före Trump som president. Det kommer sluta med att Trump går 3e parti eller Romney gör det. De kommer inte låta Trump bli president oavsett om han får 1,237 vilket gör att det republikanska partiet dött.
Ta några djupa andetag och läs vad du skriver nu... Jag delar inte din teori på något sätt, men som sagt, om Rubio och Kasich vinner sina hemstater den 15 mars ska jag fundera på det. Jag ser i nuläget ingen av dem fortsätta om de inte vinner någon respektive stat 15 mars. Men det blir ett mycket spännande datum, för alla fyra kvarvarande kandidater kommer ha mycket hög press på sig.
För att återgå till Trump: Det känns som att han nu förstår att den närmaste fortsättningen blir avgörande för honom, och han är väldigt angelägen om att snarast möjligt få tvåmannarace mot Cruz. Det skulle ge honom stora chanser att plocka stora stater i norr som NY, Pennsylvania, Illinois osv.
Har någon orkat räkna ut en brytpunkt för när det blir för sent för honom att ta 1237 delegater?