2016-03-06, 02:20
Medlem
Oriamendis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
http://www.decisiondeskhq.com/results/2016/primary/gop/president/maine/
45 %.

Jag tror att jag läste att andra distriktet i Maine stängs vid 03:00-05:00.

Då får man väl snarare fråga vad fan grejen är med CNN som inte klarar av att uppdatera skiten?
2016-03-06, 02:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Dom säger på twitter att Christian Civic League hade arbetat för Cruz i hemlighet i veckor i Maine + Cruz organizers said they had someone speaking at all 22 Maine caucus sites, incl. fmr Sen. Bob Smith and fmr NH Speaker Bill O'Brien.

Ser bra ut för Donald Trump i Kentucky. Katastrofval hitintills för Rubio och Kasich.

du inte förvånande..såg du det där med CPAC eventet? vilken jävla set up då? trump duckade verkligen en kula genom att ställa in det eventet och åka till kansas istället..visst han förlorade kansas men fick säkert lite bättre kontakt med folket. grymt taktiskt tänk att ställa in eventet!

ja som sagt kan han plocka lite caucus från cruz så är det bara bra...cruz lockar ju bara en typ av väljare och det är ju dom konservativa..han kör in i väggen genom att vara så ensidig! men cruz har haft en jävligt bra kväll går inte att neka!

blir det en landslide i louisiana då! tror det blir en massaker!!
2016-03-06, 02:26
Medlem
Oriamendis avatar
Citat:
http://www.decisiondeskhq.com/results/2016/primary/gop/president/maine/
45 %.

Jag tror att jag läste att andra distriktet i Maine stängs vid 03:00-05:00.

Verkar som om Decision Desk just förklarade Cruz som säker vinnare i Maine.
2016-03-06, 02:26
Bannlyst
Citat:
Dom säger på twitter att Christian Civic League hade arbetat för Cruz i hemlighet i veckor i Maine + Cruz organizers said they had someone speaking at all 22 Maine caucus sites, incl. fmr Sen. Bob Smith and fmr NH Speaker Bill O'Brien.

Ser bra ut för Donald Trump i Kentucky. Katastrofval hitintills för Rubio och Kasich.
Kasich ligger väl snarare över sitt medelresultat?
2016-03-06, 02:28
Bannlyst
trump håller presskonferens sen också! men jävlar vill se LA resultaten börja rulla in nu!!
2016-03-06, 02:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oriamendi
Verkar som om Decision Desk just förklarade Cruz som säker vinnare i Maine.
Ja. Cruz kommer nog att vinna där. Fast det är "bara" 900 röster mellan dem ju nu.
Citat:
Ursprungligen postat av M1s4n7hr0p3
trump håller presskonferens sen också! men jävlar vill se LA resultaten börja rulla in nu!!
Kl 3 stängs vallokalerna har jag för mig.
2016-03-06, 02:29
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
M1s4n7hr0p3 skrev

du inte förvånande..såg du det där med CPAC eventet? vilken jävla set up då? trump duckade verkligen en kula genom att ställa in det eventet och åka till kansas istället..visst han förlorade kansas men fick säkert lite bättre kontakt med folket. grymt taktiskt tänk att ställa in eventet!

ja som sagt kan han plocka lite caucus från cruz så är det bara bra...cruz lockar ju bara en typ av väljare och det är ju dom konservativa..han kör in i väggen genom att vara så ensidig! men cruz har haft en jävligt bra kväll går inte att neka!

blir det en landslide i louisiana då! tror det blir en massaker!!

Jo, dom hade någon poll där som Cruz vann. GOP-etablissemanget var helt till sig och började babbla om det och Mitt Romneys tal. Ha, ha det är ju så kul etablissemanget hyllar Ted Cruz.
Senast redigerad av E.Merckx 2016-03-06 kl. 02:31.
2016-03-06, 02:30
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Bernie Sanders leder med 73% i Kansas(!!!!!!) efter 39% har räknats mot Hillary Clinton.
Han leder med 60% mot Hillary's 39.8% i Nebraska(!!!!)

http://www.decisiondeskhq.com/results/2016/primary/dem/president/nebraska/

Louisiana primary inte över än, men siffrorna lär se ut 70-80% för Hillary mot Bernie på 20%.

Har demokraterna i söder och demokraterna i norr någonsin varit såhär polariserade?
Höh? Hos mig står det att de har räknat 4,7 %. Av de andra sidorna jag har koll på ligger D-rösterna i Kansas fortfarande på 0 %. Vad fan är det frågan om?
2016-03-06, 02:30
Bannlyst
Citat:

tänker du på michigan eller ohio? fast efter ikväll så kan man lugnt säga att det inte går att lita på pollsen iallafall (cruz vann kansas överlägset, folk visste att han skulle vinna men inte så stort)
2016-03-06, 02:33
Bannlyst
Citat:
Jo, dom hade någon poll där som Cruz vann. GOP-etablissemanget var helt till sig och började babbla om det och Mitt Romneys tal. Ha, ha det är ju så kul etablissemang hyllar Ted Cruz.

asså det är ju så sjukt! jag tror seriöst att det var en total set up hahaha! fatta om trump hade gått dit, det hade blivit samma set up som på fox debatten! bara en massa GOP eliter som sitter i publiken...totalt stageat!!

och så vill jag tillägga, den där pollen på CPAC är ju så meningslös...elitpollen hahaha!
2016-03-06, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Höh? Hos mig står det att de har räknat 4,7 %. Av de andra sidorna jag har koll på ligger D-rösterna i Kansas fortfarande på 0 %. Vad fan är det frågan om?
Samma undran här borta.....
2016-03-06, 02:35
Medlem
Zenophobias avatar
Citat:

En liten tröst i ett fattigt hem för den gamle Lehman-bankiren. Bort med honom tack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in