Citat:
Ursprungligen postat av
Guillounism
Fast det är väl helt självklart ifall man invaderar länder och störtar deras ledare samtidigt som man sponsrar olika terrororganisationer (al-Qaida t.ex.) som mördar människor på löpande band får en arabisk värld som hatar en?
Du tror alltså precis som Ron Paul att de inte hatade oss redan från början!
Deras grund för att hata oss är någonting
helt annat, och det är därför det alltid är så irriterande att höra Ron Paul mala på om sina naiva verklighetsfrånvända utläggningar på detta tema. Trump däremot säger aldrig någonsin något korkat härvidlag.
Citat:
Såg för övrigt ett klipp tidigare idag där Ron Paul menade att Trump och Hillary var samma sak, i förhållande till det "militär-industriella komplexet" och the FED. Obegripligt i min mening
Inte ett dugg obegripligt utan helt i linje med vad jag redan förklarat om hur Ron Paul är funtad.
Citat:
men inte så förvånande. Han är när allt kommer omkring en libertarian och de är ofta mer eller mindre autistiska i sin världssyn.
Hörru, nu här på slutklämmen så skriver du ju helt nyktert! Rent kognitivt vet du alltså att det stämmer det jag skriver, men det tycks som om du har ett känslomässigt motstånd mot att acceptera det. Du är trots allt mer klarsynt än de flesta.