Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Precis, man blir inte upprörd över EN reklampelare varken med naken David eller Victoria.
Men man surnar till som individ och kön över 300 dagligen.
När nästan precis allt du tittar på eller köper från morötter till flygsäten ska säljas till dig via en exponerad kuk så tröttnar du snart, om du själv äger en sådan. Är där det börjar hända saker.
Varken kvinnliga eller manliga könsorgan visas upp i reklam. Exponerade kvinnokroppar används i Sverige ej för att sälja morötter eller flygsäten.
I en annan tråd skrev du att det börjar gå jämnt ut. Har du ändrat dig?
"DET är 100 ggr värre faktiskt än att jag här i väst måste utstå annonsen med donnan till höger på detta forum. Dessutom börjar det komma motsvarande annonser med hunkar i samma positioner så börjar ju gå jämnt ut."
(FB) Feminism utan sekularism och sexuell revolution
Sedan, om det var massa exponerade kukar överallt och jag hade tröttnat på det så hade det varit märkligt om jag själv valde att lägga ut bilder på min kuk. Dessutom tror jag att kvinnor hade varit de första att tröttna på kukbilder. Bortsett från bögar finns ej intresse att se nakenbilder på en genomsnittlig manskropp. Därför finns inga manliga motsvarigheter till tjejen i trådstarten eftersom en naken kille betraktas som löjlig snarare än att det resulterar i sexuell bekräftelse.