2015-06-01, 10:14
Medlem
Själv har jag inte kommit underfund med vem Bernadott är eller vad denne är känd för
Någon som vill upplysa mig?
Citera
2015-06-06, 02:36
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Jag hänger inte heller med längre. Har fullt upp med 70-80-90-tals musik och filmer.
Citera
2015-06-06, 02:44
Medlem
quaresmas avatar
Vem är han Slattan Ibramovic alla snackar om? Hänger inte med.
Citera
2015-06-13, 19:59
Medlem
TomJonass avatar
Ska vi fortsätta att avslöja våra okunskaper!
Jag har fortfarande inte hört den svenska låten som vann Eurovision. Var den bra?

Den där Slatten skrivs det alldeles hysteriskt om. Han lär göra några bra grejer ibland (i Italien?, Frankrike??) där han är omgiven av elitens elit. I svenska landslaget vägrar jag titta på honom. Men han verkar cool!

Har gått en del hos tandläkaren och intresserad studerat Hänt i Veckan i väntrummet. Skulle tro att för ca 75% har jag inte en aning om vem de är och varför!
Citera
2015-06-13, 21:52
Medlem
TomJonass avatar
Nån har brutit benet i Foo Fighter.
Jag har aldrig nånsin hört nån låt av dom och är inte ledsen för det.
På fotona verkar det vara en massa folk med brallorna på halvstång och lite brun hudfärg.
Ska vi gissa på nåt Rap-liknande med en olidlig massa folk talanglösa som inte kan sjunga?
Jag tycker det här är värre än Rättviks spelmanslag, fullt med fiolamatörer, Ännu värre med dragspel till.
Citera
2015-11-24, 19:43
Medlem
Tydligen ska någon negerlallare vid namn "Wiz Khalifa" till det där Bråvalla nästa år, vem i hela friden är det?
Citera
2016-01-28, 21:43
Medlem
Kadeks avatar
Namnet Justin Bieber hör man ibland men när jag lyssnat igenom några av hans låtar känner jag inte igen en enda låt.

Trodde att Amy Winehouse och Amy Diamond var samma person

Hunger games har jag endast sett på affisch. Sett rubriker om det men inte fattat vad det är.

Trodde att de vita robotarna i Star wars eller vad fan det är var onda tills jag blev upplyst av min son tt de tydligen byter sida i något jävla krig. Hatar Star wars.

I övrigt håller jag mig ajour men populärkultur mellan slutet av 90-talet tills nu har jag ingen aning om.
Citera
2016-01-29, 12:53
Medlem
Vem är Birro? Kan inte placera mannen. Varit med på euroschlagern?
Citera
2016-01-29, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scherer
Vem är Birro? Kan inte placera mannen. Varit med på euroschlagern?
"Peter Birro" en nära vän till mig
Han jobbar som manusförfattare, han blev lite känd när han fick Ingmar Bergmanpriset i slutet på 90-talet. Sen dess har han gjort lite allt möjligt.
Han har även en bror med med samma efternamn men han är egentligen bara känd för att vara Peters bror.
Citera
2016-02-27, 12:14
Bannlyst
Vad jag tror killen menar är att man vid en viss tidpunkt i livet inte orkar ta in allt nytt som presenteras. Är man lite äldre så vet man vad man gillar.

Var det inte Homer Simpson som sa att ingen bra musik gjorts efter 1974?

Jag är lite inne på det ochså!
Citera
2016-02-28, 13:40
Medlem
antoneriks avatar
fp
Senast redigerad av antonerik 2016-02-28 kl. 13:43.
Citera
2016-02-28, 13:48
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joakim-fotografen
"Peter Birro" en nära vän till mig
Han jobbar som manusförfattare, han blev lite känd när han fick Ingmar Bergmanpriset i slutet på 90-talet. Sen dess har han gjort lite allt möjligt.
Han har även en bror med med samma efternamn men han är egentligen bara känd för att vara Peters bror.

Då måste det väl finnas en tredje bror som heter Magnus Birro. Han skrev en del för TV en gång i världen. Sedan blev han väl sverigedemokrat, om jag inte minns fel, och sedan har jag inte hört talas om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in