Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-02-27, 19:24
Medlem
Menveds avatar
Ny endorsement för Trump, Jan Brewer, guvernör i Arizona 2009-2015. Jag visste inget om henne själv men om man läser den här artikeln så verkar hon gjuten för den nya administrationen.

http://www.nytimes.com/2016/02/11/upshot/before-donald-trump-there-was-jan-brewer.html?_r=0
2016-02-27, 19:34
Avslutad
Chris Christie verkar åka med Trump på hans turné nu.
2016-02-27, 19:35
Medlem
Hehehe tänk om Chris christie är en insider för the establishment. Trump borde ha kniven redo i handen om något skulle hända.
2016-02-27, 19:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Hehehe tänk om Chris christie är en insider för the establishment. Trump borde ha kniven redo i handen om något skulle hända.
Direkt när jag fick veta om Christie tänkte jag samma sak. Att han skulle bli VP och sen skulle Trump eradikeras så att Christie blev president.
2016-02-27, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Chris Christie verkar åka med Trump på hans turné nu.

Han är väl kåt på vicepresident rollen kan jag tänka mig. Oh shit tänk om någon sticker kniven i Trumpeten så blir han president

Inte helt omöjligt att trumpeten dör tidig naturlig död som han stressar omkring heller
2016-02-27, 19:55
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Du tror inte Obama hade gjort det om det nu var så smart

Du verkar en aning dum förstå vad det hela handlar om, tror du Obama och Hillary och alla andra ledare som är köpta av etablissemanget gör det som är bäst och smartast för landet? tänk lite grann
2016-02-27, 20:09
Bannlyst
Mer intellektuella bedrifter: Trump ret-tweetade felaktig statistik gällande brottsligheten bland svarta, utan att kolla upp källan som var en rasistisk organisation

Detta framgick på Oreilly factor där Trump, tjurskallig som vanligt, vägrar att erkänna sitt misstag.
2016-02-27, 20:19
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Mer intellektuella bedrifter: Trump ret-tweetade felaktig statistik gällande brottsligheten bland svarta, utan att kolla upp källan som var en rasistisk organisation

Detta framgick på Oreilly factor där Trump, tjurskallig som vanligt, vägrar att erkänna sitt misstag.

Nåväl.., utav ren nyfikenhet..

-Trumps felaktiga statistik då.., ifrån den rasistiska organistionen..
-Och vad är den "rätta" då..?

(lite källor skulle sitta fint)

Sedan så.., antyder ni att Trump har något emot svarta, eller är det något ni hoppas på ?

(mitt intryck om honom är att han premierar/föredrar kompetens, utan att ta hänsyn till : ras, kön eller religion !)
2016-02-27, 20:24
Medlem
Guillounisms avatar
Jean-Marie Le Pen backar upp Donald Trump:

Si j’étais américain, je voterais Donald TRUMP… Mais que Dieu le protège !

https://twitter.com/lepenjm/status/703625793814003712

Översatt ungefär: vore jag amerikan skulle jag rösta på Donald Trump...god bless!

Jag kan se varför han gillar honom, de är inte helt olika som politiker.
2016-02-27, 20:34
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Jean-Marie Le Pen backar upp Donald Trump:

Si j’étais américain, je voterais Donald TRUMP… Mais que Dieu le protège !

https://twitter.com/lepenjm/status/703625793814003712

Översatt ungefär: vore jag amerikan skulle jag rösta på Donald Trump...god bless!

Jag kan se varför han gillar honom, de är inte helt olika som politiker.

Som jag ser det, är det inte några goda nyheter om det i dagens läge kommer "endorsments" ifrån :

-David Duke
-Jean-Marie Le Pen

Eller i framtiden :

-Resten utav Europas nationella partier.

Trumps fokus är, och bör bli : USA.

Detta kommer givetvis att hamras in återigen utav msm.., att ett "nazistiskt" parti stödjer Trump. Le-Pen skall ju se igenom detta. En blunder ifrån henne.

Är Geert Wilders nästa som inte kan tänka efter.., före..
2016-02-27, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
En blunder ifrån henne.

Det är pappa Le Pen som uttryckt sitt stöd för Trump. Dottern, partiledare för Front National, har nuförtiden inte mycket kontakt med honom och han talar heller inte längre för partiet Front National.
2016-02-27, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Nåväl.., utav ren nyfikenhet..

-Trumps felaktiga statistik då.., ifrån den rasistiska organistionen..
-Och vad är den "rätta" då..?

(lite källor skulle sitta fint)

Sedan så.., antyder ni att Trump har något emot svarta, eller är det något ni hoppas på ?

(mitt intryck om honom är att han premierar/föredrar kompetens, utan att ta hänsyn till : ras, kön eller religion !)

Du missar poängen. Att den sanna statistiken pekar i samma riktning gör ingen skillnad i det här fallet. Det är oroväckande intelligensmässigt att Trump så ogenomtänkt länkar statistik som han borde greppa kommer från en rasistisk organisation.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in