Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Är du igång fortfarand?

. Att du aldrig ger dig. Du måste acceptera världen, hamster, det mår du bättre av. Jag är bort ett halvår och du håller fortfarande på. Kör på i trådens clown-car.
Den fakta du tar upp är så kallad liberal fakta. Det vill säga du gillar inte idén om muren - därav går det inte. Flygplan syns på radar vet du. Gräva tunnlar? Det är inte så enkelt som du vill få det att låta.
Självklart kommer Mexiko att betala. I din lilla värld finns det en supermakt. Och det är Mexiko. Det är vad du kallar "fakta". I verkligheten är USA världens enda supermakt. Mexiko kommer att böja sig. Precis som alla andra.
Vad är "liberal fakta" är det sådant som stärks av verkligheten men som din barnsliga världsbild inte klarar av eller är det någonting annat?
Jag väntar för övrigt fortfarande på ditt meddelande som du skulle skicka samt dina bevis för att USAs armé själva inte har gått ut med att de har problem med vissa karteller som har medlemmar i den amerikanska armén samt har tillgång till teknologi som gör dem så pass farliga att både den mexikanska samt amerikanska armén måste hjälpas åt för att få bukt med dem.
Sedan har jag aldrig påstått att Mexiko är en supermakt utan det är något du påstår, det är även du själv som talar emot dig själv gång på gång då du tjatar om att antirasism är lika med antivit samtidigt som du säger att det inte finns en Judisk konspiration när det föregående är skapt som en konspirationsteori kring en Judisk makteliten som skulle styra världen.
Men rörande Mexiko så är det fler som flyttar till Mexiko än vad det är som flyttar till USA och när det kommer till att tvinga Mexiko att finansiera muren (vilket är det jag pratar om) så finna det ingen garanti för att de gör det då de lika gärna kan vända sig till att avbryta handeln med USA och vända sig till Kanada, Latinamerika, Europa och Asien.
Eller menar du att USA skall starta en blockad mot Mexiko om de inte går med på Trumps krav?
Eller menar du att Trump vill återinföra slavarbete?