2016-02-10, 11:20
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
När Josefin "Little Jinder" låg i sängen där!

Och Peggy/Penny/Ponny (vad hon nu heter) hade svårt att hålla ihop morgonrocken
Citera
2016-02-10, 14:41
Medlem
skäggmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Roligt att se Wassberg i den miljön, passade inte riktigt in. Jag tycker att det är det mest underhållande program som visas i TV just nu.
Helt klart underhållande, men väldigt konstigt programformat. För mycket folk samtidigt tycker jag på.
Som gårdagens av snitt, alldeles för lite tid med varje gäst enligt mig.

Sen så hatar jag hela "Så mycket bättre"-grejen där varje person ska få tala ut om sin jävla barndom och sina problem, usch.
Citera
2016-02-10, 15:22
Medlem
Trodde dom skulle prata mer med Dragomir, tex om hans fängelsvistelse.. besviken!
Citera
2016-02-10, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Och Peggy/Penny/Ponny (vad hon nu heter) hade svårt att hålla ihop morgonrocken

Du menar hon som låg och grät i sängen för hon ville bli feminist eller vad det var?
Citera
2016-02-10, 19:08
Medlem
Amors avatar
Wassberg är ju bara så underbar. Älskar att han inte verkade det minsta imponerade av Floridas rikemansområden. Det är som att han är någon sorts mytologisk naturvarelse, den svenska myllan personifierad. Kul att han fortsätter att vara så folkkär.

Dock var det för lite om honom i programmet.
Senast redigerad av Amor 2016-02-10 kl. 19:11.
Citera
2016-02-10, 19:28
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skäggmannen
Helt klart underhållande, men väldigt konstigt programformat. För mycket folk samtidigt tycker jag på.
Som gårdagens av snitt, alldeles för lite tid med varje gäst enligt mig.

Sen så hatar jag hela "Så mycket bättre"-grejen där varje person ska få tala ut om sin jävla barndom och sina problem, usch.
Jag håller med. Det blir lite "gott och blandat" eller lite av allting. Fördelen dock är att man aldrig blir uttråkad.
Citera
2016-02-11, 00:41
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Du menar hon som låg och grät i sängen för hon ville bli feminist eller vad det var?

Penny heter hon. Morgonen efter de kommit hem mitt i natten var hon nere och hälsade på gästerna i en aldeles för liten rosa morgonrock.

22:30 in i avsnittet på tv3 play.
Citera
2016-02-11, 18:23
Medlem
RedCrabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Jag tror att folk känner igen sig i mycket av dem.

Parneviks är sig själva! Förställer sig inte. Det är ganska befriande!

Du menar att de lever som oss medan hollywoodsfruarna lever lite i en annan värld som ingen annan kan uppnå utan tillgång till pengar? Iofs kan nog vilken svensk som helst skaffa sig ett hus vid vatten om man ger fan på att jobba hårt.
Citera
2016-02-11, 19:23
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedCrab
Du menar att de lever som oss medan hollywoodsfruarna lever lite i en annan värld som ingen annan kan uppnå utan tillgång till pengar? Iofs kan nog vilken svensk som helst skaffa sig ett hus vid vatten om man ger fan på att jobba hårt.

Nu ser du bara till det yttre och materiella. Jag menar relationerna inom familjen och att de är just som vanliga familjer är mest; bråkar, skrattar, gråter... Jag tror nog genomsnittsvensken känner igen sig mer i Parneviks än hos Hollywoodfruarna.
Citera
2016-02-16, 23:49
Bannlyst
Legendariskt avsnitt. Glenn är en av Sveriges skönaste människor. Sig själv rätt igenom.

"Kom här din jävla hängkuk"
Citera
2016-02-17, 11:10
Medlem
enfindams avatar
Underhållande men jag skulle ha velat höra mer från Alexander Bard.
Citera
2016-02-21, 21:31
Medlem
Mikeyjamess avatar
Har ordet "bög" avdramatiserats totalt och fungerar som ett vardagligt ord nuförtiden? En av döttrarna sade direkt att "Anton Hysén är bög".

Tycker fortfarande det ordet klingar illa när det finns mer neutrala synonymer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in