2016-02-20, 23:47
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
För varje imponerande insats av Eliasson så framstår värvningen av Yasin alltmer slösaktig och överflödig. Det är en oförskämt bra bredd nu på mittfältet.

AIK behöver dock en vassare ytterback än Haukur om han ska få fortsatt stort förtroende i offensiven när Affane verkar ha en fri roll och viker inåt i planen. Jag har aldrig sett tjusningen i islänningen och han är på sin höjd en okej allsvensk ytterback i mitt tycke. Och inget i år tycker jag tyder på att det går framåt för honom.

Tänk om Yasin-pengarna lagts på en högerback...
Daniel Sundgren kan nog bidra med mycket.
2016-02-21, 10:39
Avslutad
Riktig skitstart på säsongen! Men jag kan inte påstå att jag är särskilt orolig, det finns fortfarande mycket som pekar på ett roligt år. Framförallt värvningen av Schuller, känns som att han kommer bli en ny personlig favorit.

Sedan måste jag säga att BP var förvånansvärt bra, såg bättre ut än senast dom var i allsvenskan. Don kommer inte tappa många poäng i år.
2016-02-21, 11:41
Medlem
tuffkatts avatar
Inge som har ett Cmore-sportkonto att låna ut under ett par timmar? Pm isåfall
2016-02-21, 11:52
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Tro på det själv. Matchen var i det förväntade kryssintervallet.

Jag håller inte riktigt med dig att matchen låg i kryssintervallet men MFF fick hårdare motstånd än vad jag hade räknat med. Jag tycker att resultatet är rättvist.
Håller Sirius denna nivå under säsongen så är de definitivt ett lag som slåss om en allsvensk plats till 2017. Målskytten och nr:10 var trevliga bekantskaper.
2016-02-21, 13:43
Medlem
HerrStorfurstes avatar
Örebros startelva.

Crespo gör sin första tävlingsmatch på ett år. Almebäck är sjuk och missar matchen. Sema och Hagge är fortsatt skadade.
2016-02-21, 14:07
Medlem
Elvis avatar
Ska bli fantastiskt att se Bajen i tävlingssammanhang (nåja), det är trots allt Allsvenskan som räknas men Sv. Cupen är ett bra sätt att komma ut i Europa. Tippar 3-0 till Bajen!
2016-02-21, 14:09
Medlem
hortaxis avatar
Haha på ÖSK. Sjukt att Jansson gör 2 likadana missar inom loppet på någon minut.
2016-02-21, 14:11
Medlem
MrSkargards avatar
Jansson måste vara kraftigt bakfull.
2016-02-21, 14:14
Medlem
hortaxis avatar
Riktigt bra match i Örebro. Kul att se lite tempo
2016-02-21, 14:26
Medlem
ZenginsMasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Ska bli fantastiskt att se Bajen i tävlingssammanhang (nåja), det är trots allt Allsvenskan som räknas men Sv. Cupen är ett bra sätt att komma ut i Europa. Tippar 3-0 till Bajen!
Har du sett elvan? Vi har både Persson och Haglund på mitten och det känns lite väl defensivt för min del och vi har nog svårt att göra mål ändå så det blir nog 1-0 till oss eller oavgjort. Och hur kan man inte gjort Alex spelklar? Hans speltillstånd är inte klart än....känns så typiskt Bajen
2016-02-21, 14:27
Medlem
HerrStorfurstes avatar
Nordmark är så jäkla kass. In med Gerzic i andra.
2016-02-21, 14:33
Medlem
Little Feats avatar
Chris är fan i mig outhärdlig att lyssna på ibland.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in