Citat:
Kul med alla svar och tankar som kommit in.
Jag tror många underskattar vårt försvar.
Poliser: 20.000
SÄPO: 1.000
Försvarsmakten: ca, 75.000 och 300 styrkor
Vår Marin och flygvapen är i Världsklass. Armen kan jag inte säga så mycket om men misstänker att även de är grymt utbildade och att de har god teknologisk utrustning.
Jag vill bla ta upp det här med intelligensen som någpn användare går ut med och skriver att Svensken är smartare än invandraren. Jag undrar, för er som skriver detta vilka kriterier det är ni baserar det på?
Kom snälla inte med klyschan att "vi våldtar inte och plundrar butiker bla bla" för jo, Etniska Svenskar är oftast de personer som står för de värsta morden eller de brutalaste våldtäkterna (min egen uppfattning, ej källa).
På tal om att ta in vapen etc som någon skrev från öststaterna, vad får dig att tro att öststaterna accepterar dig som Svensk? Det är ofta kristna religösa som du ska göra affärer med? Du tror inte de säljer till likasinnade som jugoslaver, Syrianer, Greker etc?
Och angående folkgrupperna ovan, anser några av Er hör i tråden som jag misstänker sympatiserar med MSR att dessa folkgrupper är parasiter?
Någon stans måste man ha en tråd. Sverige kommer aldrig bli etniskt så som en del vill ha det, bara att inse att även lilla Sverige är en del av globaliseringen. Desto snabbare man accepterar det desto mindre huvudvärk har man. För helt ärligt tom du som har 88 på armen går till lokala pizzerian i järna och morsar på lokala turken och frågar hur allting är?
Jag tror många underskattar vårt försvar.
Poliser: 20.000
SÄPO: 1.000
Försvarsmakten: ca, 75.000 och 300 styrkor
Vår Marin och flygvapen är i Världsklass. Armen kan jag inte säga så mycket om men misstänker att även de är grymt utbildade och att de har god teknologisk utrustning.
Jag vill bla ta upp det här med intelligensen som någpn användare går ut med och skriver att Svensken är smartare än invandraren. Jag undrar, för er som skriver detta vilka kriterier det är ni baserar det på?
Kom snälla inte med klyschan att "vi våldtar inte och plundrar butiker bla bla" för jo, Etniska Svenskar är oftast de personer som står för de värsta morden eller de brutalaste våldtäkterna (min egen uppfattning, ej källa).
På tal om att ta in vapen etc som någon skrev från öststaterna, vad får dig att tro att öststaterna accepterar dig som Svensk? Det är ofta kristna religösa som du ska göra affärer med? Du tror inte de säljer till likasinnade som jugoslaver, Syrianer, Greker etc?
Och angående folkgrupperna ovan, anser några av Er hör i tråden som jag misstänker sympatiserar med MSR att dessa folkgrupper är parasiter?
Någon stans måste man ha en tråd. Sverige kommer aldrig bli etniskt så som en del vill ha det, bara att inse att även lilla Sverige är en del av globaliseringen. Desto snabbare man accepterar det desto mindre huvudvärk har man. För helt ärligt tom du som har 88 på armen går till lokala pizzerian i järna och morsar på lokala turken och frågar hur allting är?
Det finns mycket data på området som tyder på stora intelligensskillnader folkslagen emellan, där judarna hamnar i den absoluta toppen. Vita svenskar är av allt att döma mer intelligenta än invandringen från MENA.
Jag har ingen som helst nynazistisk, romantiserad bild av vita människor, ännu mindre är jag nynazist, eller något annat flum. Jag har inga föreställningar om någon arisk övermänniska. Jag är liberal i flera avseende, bl.a. när det kommer till homosexualitet, yttrandefrihet m.m. Nynazisternas Hitlerdyrkan, kontraproduktiva historia och konspirationsteorier om allt från förintelsen till GMO och vaccin, omöjliggör starkare sympatier med dem.
Men det säger sig självt att ens folkslag är viktigt att bevara om man vill att ens avkomma ska ha bra förutsättningar för att överleva. Judarna är väldigt bra på att främja sina egna intressen, och inte fan är de nazister. Faktum är att vi till stor del importerat/importerar etniska nationalister - kurder, turkar, syrianer, negrer m.fl. Judarna är den folkgrupp vi ska titta på för inspiration.
Jag som svensk; man kan ha flera identiteter, och det är huvudsakligen pengar som avgör när man vill köpa vapen. Slaver, greker m.fl. är dessutom att räknas som vita. Jag förstår inte riktigt vad problemet är.
Alla invandrare är inte parasiter, men många är det, dessutom innebär icke-vit invandring mer splittring, rasblandning, och en ökad konfliktnivå i samhället. På sikt innebär det en framtid som förföljd minoritet. För att undvika detta är det i mitt tycke en självklarhet att man kan, och bör, ta sig friheter med andras rättigheter.
Senast redigerad av Ultraviolence 2016-02-09 kl. 20:39.
Senast redigerad av Ultraviolence 2016-02-09 kl. 20:39.