2016-02-11, 09:32
Medlem
AssaultQueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rambostina
Vet du om personerna har svenska personummer eller handlar det om "ensamkommande"?

Vet ej jag fick endast namnen av en bekant, jag återkommer (fast då kanske personen som beställt FUP lagt ut sin info redan).

Väl mött
/AQ
Citera
2016-02-11, 09:42
Medlem
fredricomartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rambostina
Vet du om personerna har svenska personummer eller handlar det om "ensamkommande"?

Ska röra sig om ensamkommande.
Citera
2016-02-11, 09:47
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackmoster
Den statistik som finns visar att majoriteten av våldtäkter och sexuella övergrepp mot män/pojkar inte begås av män som betraktar sig som homosexuella och som i övrigt har sex med (endast) män. Nu kan din primitiva hjärna få sitta och försöka klura ut hur det hänger ihop.
Saken handlar om vad våldtäkts"männen" önskar kalla sig. Naturligtvis är man homosexuell (kanske bisexuell) när man blir upphetsad och får erektion inför ett blottat manligt stjärthål. Men när många gör det bestämmer man tillsammans att detta inte handlar om homosexualitet - som säkert är totalförbjuden.
I ett P3-program (radio) för ett halvår sedan berättade en överlycklig journalist, "Doktor Bög", om hur underbart det var att gå runt i Libanons parker (jag tror det var Libanon). Han fick inte vara ifred, överalltifrån dök sammetsögda män upp och ville ha sex med honom i buskarna, polisen tittade bort. Detta var het okej eftersom "det är bara mottagaren, kvinnan" liksom, som anses vara bög där.
Citera
2016-02-11, 09:51
Medlem
powderfuckers avatar
Ok nu e namnen framme.... Otippat. Kan ni tänka er? Kan ni ens föreställa er en våldtäkt på en muslim av en svensk? Twitterstorm, debatt, morgonsoffepaneler och löfven ett tal till nationen. Nä tvi vale.
Det vidrigaste är väl att jag en gång i tiden kallat mig antirassist. Fyfan och förlåt.
Citera
2016-02-11, 09:56
Medlem
Beatriceaurores avatar
Alla som sett den svensk-iranska filmen "Prostitution bakom slöjan" vet hur man uppfinningsrikt kommer undan med det problemet i Iran. Prostiturion är förbjuden ja, det löser mannen genom att gifta sig, för ca en timme eller så. Särskilda mobila snabbvigsel-imamer finns för ändamålet, man raggar upp en prostituerad, vinkar till sig imamen som läser någon vers ur koranen, och sen kör man på. Eftreåt behöver mannen bara uttala frasen "Jag skiljer mig från dig" tre gånger, så vips är han bara gift med fruarna därhemma igen!
Citera
2016-02-11, 09:57
Avslutad
Låter som nordafrikanska namn, någon som håller med?
Poängen är att det verkar för mig som att det är gatubarn från Marocko/Algeriet eller nåt och inte afghanska tonåringar.
Citera
2016-02-11, 10:00
Medlem
fredricomartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Poängen är att det verkar för mig som att det är gatubarn från Marocko/Algeriet eller nåt och inte afghanska tonåringar.

Ensamkommande. Marocko.
Citera
2016-02-11, 10:01
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Jag håller med.
Citera
2016-02-11, 10:03
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Jag håller med.

Vet man vart det skedde?
Citera
2016-02-11, 10:04
Medlem
Hur säker är du på att namnen är korrekt? Frågar eftersom du fått namnen av någon vän. Jag vill bara vara säker på att det.
Citera
2016-02-11, 10:04
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Gatubarnen är här helt utanför systemet, hur skulle de fått tillgång till en lägenhet?
Citera
2016-02-11, 10:10
Medlem
AssaultQueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chumlee
Hur säker är du på att namnen är korrekt? Frågar eftersom du fått namnen av någon vän. Jag vill bara vara säker på att det.

Fick namnen av en vän på häktet Göteborg, inga ensamkommande utan vanliga babbar vad jag förstår.
Får mer info senare. Tror det är somalier men vet inte

Väl mött
/AQ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in