2016-02-01, 23:24
Medlem
Finns det övöer huvud taget kranar i Sverige som har edibles? Ja, jag vet att en kan göra egna, men nu var ju inte det frågan

Jag vet att det är en företeelse i USA, men det kanske beror på att de kranarna har smugglade medical edibles?
Citera
2016-02-02, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malignat
Finns det övöer huvud taget kranar i Sverige som har edibles? Ja, jag vet att en kan göra egna, men nu var ju inte det frågan

Jag vet att det är en företeelse i USA, men det kanske beror på att de kranarna har smugglade medical edibles?
Man kan köpa det lagligt i halva USA. Jag är inte säker men jag tror inte speciellt många erbjuder det där det är olagligt i USA?
Citera
2016-02-02, 07:09
Medlem
jag har fått små aktiva dumble-godisar av min kran som han hade importerat från USA
Citera
2016-02-02, 07:15
Medlem
elpepes avatar
Darknetshoppar finns det edibles på.
Citera
2016-02-02, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpepe
Darknetshoppar finns det edibles på.

Ok, tack för det.
Citera
2016-02-02, 17:55
Medlem
jamesdeans avatar
En gång i mitt liv har jag varit med om att en langare gett mig en chocolate chip cookie med cannabis i. Då bjöd han på kakan när jag köpte en femma. Det är den enda gången jag varit med om det. Jag tror egentligen det handlar om tillgång och efterfrågan, om tillräckligt många började fråga sina langare om edibles hade säkert langarna börjat sälja dem. Men frågan är om man vill köpa färdiga edibles från langare, man hade ju aldrig vetat vad för skit som fanns i kakan. Känns säkrare att köpa cannabis och baka själv.
Citera
2016-02-03, 12:03
Medlem
Fegyvereks avatar
Det finns. Har sett kolor på fs. Även blivit erbjuden att köpa smörkolor. Hänt en gång. Så nog inget vanligt.

Edibles är något man helst gör själv dock.
Citera
2016-02-03, 19:57
Medlem
Be din langare baka!
Citera
2016-02-04, 17:25
Medlem
HoAmAjs avatar
Jag gjorde smör och sålde förr, man kanske skulle börja igen.
Var jävligt poppis, men tar tid och är rätt bökigt om man ska göra det bra.
Sålde 100g smör med 10g extraherat i det för 1500 då. Gick som smör.

Att sälja färdigbakat är jävligt opraktiskt då muffins och kladdkakor osv blir dåliga på ett dygn.

Och för övrigt gillar jag ändå våfflor bäst. 1 påse våffelmix ska man ha 50g smör till och det blir 4 våfflor (med 1.25g/våffla). Två våfflor med sylt och grädde var (till 2 pers) och sen är det bara att vänta en timme och sen mysa i 6-7.
Senast redigerad av HoAmAj 2016-02-04 kl. 17:28.
Citera
2016-02-04, 17:56
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleft
Man kan köpa det lagligt i halva USA. Jag är inte säker men jag tror inte speciellt många erbjuder det där det är olagligt i USA?
Halva USA? Damn!!!!
Citera
2016-02-05, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldeuboi
Halva USA? Damn!!!!

Nej det är inte halva usa... trodde jag. KOllade precis upp, och damn, han hade rätt!

http://medicalmarijuana.procon.org/view.resource.php?resourceID=000881
Citera
2016-02-06, 13:03
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malignat
Nej det är inte halva usa... trodde jag. KOllade precis upp, och damn, han hade rätt!

http://medicalmarijuana.procon.org/view.resource.php?resourceID=000881
Helt galet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här