Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Ja, det var väldigt konstigt. Han pratade ju mycket om att han längtade efter barn medan hon verkade helt ointresserad av bara tanken på att bilda familj. Men experterna tyckte väl att de passade ihop och att hon ännu inte var för gammal för barn. Det förstod man ju direkt att det inte skulle fungera, hon var ju ett kontrollfreak som ville ha allt på sitt sätt.
Det där med barn kan ju istället bli en intressant konflikt. Tycker att produktionen medvetet gör vissa deltagare besvikna för att se vilka reaktioner det väcker. I Evas fall blir hon frustrerad och irriterad vilket lyser igenom även om hon försöker behärska sig.
Tror ärligt talat att jag hoppat av programmet om jag vore Eva. Produktionen har så extremt tydligt visat att hennes önskningar och intressen är irrelevanta.
För egen del känner jag mig naiv som inför säsong 1 verkligen trodde att experterna ville para ihop par som håller.
P.S. Det kan väl inte ha varit en slump att Ninas vackra väninna och tärna kom in först genom dörren på det bröllopet. Hon var het.