2016-01-29, 10:32
Medlem
Hade tänkt att dra ut idag men ingen av polarna kan/vill. Hur ska man få dem att hänga med ut? Vill ej verka för desperat och tjata för det brukar ge motsatt effekt, men känns inte som jag får så mycket inflytande. Dock är det ingen som är någon riktig festprisse av de jag känner men jag är ju en person som är i behov av mycket festande. Ska man försöka skaffa nya polare att festa med eller kan man försöka få med sina polare ut?
Citera
2016-01-29, 10:41
Medlem
Pruttfilibabas avatar
Eller gå ut ensam om du är så sugen? Torrbollarna till polare kan stanna hemma.
Citera
2016-01-29, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttfilibaba
Eller gå ut ensam om du är så sugen? Torrbollarna till polare kan stanna hemma.

Jo har också tänkt tanken och jag skulle typ kunna göra det för väl inne på krogen delar man ju ändå upp sig typ, försvinner iväg från polarna och så. Dock känner jag att det skulle kännas ganska patetiskt att stå i kön typ helt själv, men å andra sidan vilken go känsla dagen efter när man känner att man gick ut helt själv. Fast tror ej jag hade gjort det dock.
Citera
2016-01-29, 11:31
Medlem
Ja, du har inte tänkt på att folk har annat planerat som gör att de inte kan gå ut?
Acceptera det och försök få mes någon ut nästa helg
Citera
2016-01-29, 11:43
Bannlyst
Det du ska göra är att gå själv och bli lite rund under fötterna. Så fort du blir berusad blir världen en öppen dörr och du kommer hitta nya polare lätt. Nästa gång du vill festa kan du snacka med dina nya polare.
Citera
2016-01-29, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocacolabruden
Ja, du har inte tänkt på att folk har annat planerat som gör att de inte kan gå ut?
Acceptera det och försök få mes någon ut nästa helg

Jag kanske var otydlig. Det är nästan ingen helg de kan dra ut och jag behöver det.
Citera
2016-01-29, 12:09
Medlem
Pruttfilibabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ligonsylt
Det du ska göra är att gå själv och bli lite rund under fötterna. Så fort du blir berusad blir världen en öppen dörr och du kommer hitta nya polare lätt. Nästa gång du vill festa kan du snacka med dina nya polare.
Bästa tipset i tråden. Ta en fyra-fem bärs på egen hand hemma först, sen lär du känna dig redo för nya äventyr.
Citera
2016-01-29, 12:13
Medlem
Be dem hänga med ut på några bira, bara ni polare! Efter några bira brukar det lösa sig att antingen dra till en annan bar eller klubb beroende på hur många öl du tryckt i dem. Erbjud barrunda istället för klubben direkt, nästan en garanti att någon kommer vilja hänga med ut på klubb efter några öl!
Citera
2016-01-29, 12:14
Medlem
Vill de inte så vill de inte.
Varför i helvete är det så svårt att acceptera att dina polare inte är sugna på att spendera sina helgdagar på detta viset?

Typ typ typ typ, repad skiva. Vi förstår att du är ung och vill festa, men dina polare känner inte samma sug. Det är väl förfan bara att gå ut, att du kan känna att det är patetiskt är förvånande men det är någonting som försvinner vid lite personlig utveckling och mognad, du kan ju påbörja äventyret till denna mognad med att gå ut själv.
Citera
2016-01-29, 17:07
Medlem
Ihavenonames avatar
Dra ut själv, då har du mycket större chans att träffa nytt trevligt folk plus att du slipper hålla reda på polarna hela tiden. Jag har alltid gått ut själv och med tanke på hur mycket härligt folk jag träffat så är det definitivt inget jag ångrar. Go for it!
Citera
2016-01-29, 17:23
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lustighet
Jag kanske var otydlig. Det är nästan ingen helg de kan dra ut och jag behöver det.
Dina behov ska väll knappast styra dina polares behov?
Skulle någon kräva av mig att jag var tvungen att vistas i lokaler med alkohol/droger i så skulle den polaren upptäcka att jag är svår att nå.
Festande sker på mina villkor o inte för att jag ska behöva ställa upp.
Citera
2016-01-30, 10:44
Medlem
Gå ut själv finns inget patetiskt med det snarare tvärtom, prova så ser du hur de är allt hänger på dig.

Alla är olika och gillar inte samma saker, så hitta en festkompis, man kan ju ha olika slags vänner.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in