2016-01-28, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Men TS? Detta har ju ni flashbackrasister önskat er i flera år, att invandringen ska spridas till fler områden så att PK-svensson ska få känna av hur det blir? Nu blir det precis så. Och då är ni ändå inte nöjda? Hur gör man er nöjda? Utrotningsläger?

Du verkar vara lite dum du. Fattar du verkligen inte att TS är skadeglad? Det är det många som är här i tråden.
Citera
2016-01-28, 20:28
Medlem
orrtupps avatar
Sånt här är viktig signalpolitik som kan väcka en och annan med lite inflytande.
Citera
2016-01-28, 20:30
Medlem
Tragiskt.

Jag bor väldigt nära "Björkekärrsplan" som dom kallar det, ska försöka prata runt lite i området till helgen och se vad mina grannar tycker
Citera
2016-01-28, 20:32
Medlem
rotesaus avatar
Trevligt att se lite äkta demokrati.
Citera
2016-01-28, 20:32
Medlem
watsups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomigubben
Tragiskt.

Jag bor väldigt nära "Björkekärrsplan" som dom kallar det, ska försöka prata runt lite i området till helgen och se vad mina grannar tycker

Vore kul om du kunde snacka med någon som vurmat för mångkulturen kontra med vad han tycker nu! Som min morfar i ett fint område fast i Stockholm som dumförklarat SD och kallat de fascister. Ska fråga honom snart när kulturen kommer till honom
Citera
2016-01-28, 20:33
Medlem
kottedelakottes avatar
Det är jättebra utveckling för nu de rika kan visa hur tolerant de är, hur de öppnar sina hjärta
Jag hoppas på mer som det.

Kanske regering gör så att sänka priser där, och efterpå man kan köpa de stora villor och placera mer flykningar?
Citera
2016-01-28, 20:34
Medlem
arakas avatar
Mycket bra intyiativ av S, mer sånt tack.Gissar på att de flesta i dessa områden har röstat på multikultipartierna M,C,L,MP,S,V,KD och alltså får de de nya grannar de förtjänar och de facto bett om.
Jag hoppas att även alla fiiiina människor (journalister, politiker, högre tjänstemän, artister och författare ) i Stockholms innerstad, Täby, Vaxholm, Bromma och Danderyd mfl får chansen till "spännande möten" och möjligheten att få öppna sina och sina döttrars hjärtan och plånböcker för våra fina nya Svenskar.
Citera
2016-01-28, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av watsup
Vore kul om du kunde snacka med någon som vurmat för mångkulturen kontra med vad han tycker nu! Som min morfar i ett fint område fast i Stockholm som dumförklarat SD och kallat de fascister. Ska fråga honom snart när kulturen kommer till honom

Det är garanterat
Citera
2016-01-28, 20:37
Medlem
än så länge är vi safe här Henrik S, Fredrik L och Fredrik R här runt E-man institutet (snart färdig byggt)
Citera
2016-01-28, 20:37
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watsup
Han jublar nog just nu, klackarna i taket!
Citera
2016-01-28, 20:38
Medlem
Studsbolls avatar
SIFO kan ju göra en riktad OU i de områden som nu pekas ut. Fråga vilket parti de skall rösta på i nästa val. Sedan blir de fan så svårt för dem att påstå att den genomsnittlige SD-väljaren är outbildad och bor på landet...
Citera
2016-01-28, 20:40
Medlem
BuzzMeekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av araka
Mycket bra intyiativ av S, mer sånt tack.Gissar på att de flesta i dessa områden har röstat på multikultipartierna M,C,L,MP,S,V,KD och alltså får de de nya grannar de förtjänar och de facto bett om.
Jag hoppas att även alla fiiiina människor (journalister, politiker, högre tjänstemän, artister och författare ) i Stockholms innerstad, Täby, Vaxholm, Bromma och Danderyd mfl får chansen till "spännande möten" och möjligheten att få öppna sina och sina döttrars hjärtan och plånböcker för våra fina nya Svenskar.

Dom har aldrig velat det här. Det är den framväxta politiska korrektheten som skapat detta. Det går inte att sticka ut med en åsikt som inte accepteras om du vill göra karriär eller ens ha ett jobb i vissa miljöer i dagens Sverige. Det är idiotiskt att klandra folk i Vaxholm och Örgryte för koloniseringen av Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in