Varför inte ta reda på var Aivaras tog vägen så får de en lögnhals till precis som IB? Gått under jorden, jaha ja varför då???
Han ändrade trots allt sig också i polisförhören och sa att NB sagt att de inte tvättat och att NB skulle vara hemma fastän att han inte varit det, + att AB är rädd för NB.
Nog för mig i tråden. Jag hoppas fanskapet åker dit som är skyldig och det finns så mycket att ifrågasätta som t.ex. varför det blev så viktigt att ta hand och vårda sitt barn nu i Litauen när hon bott här i tre år?
Vissa här är inne på rätt tråd och jag hoppas IB också åker dit så det visslar om det för det finns inga poliser som går och planterar DNA när de ska ha dit en 17-årings mördare.
NB blev ju dessutom våldsam under alkoholpåverkan och har kört fritt där uppe i våldsam fart och det tro jag det att AJ står och försvarar sin "trogne" medarbetare vilket han aldrig skulle kunna tro nåt sånt här om.
Nån som hört talas om: I de lugnaste vatten, går de största fiskarna.......
Få tag i AB, mitt råd får vi se om han också backar sitt ord som IB. Sluta dalta med såna här folk
Ha ett gott liv och håll er undan såna här typer!