2016-01-21, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Kujovic till England?

http://www.southlondon-today.co.uk/article.cfm?id=115604&headline=Rumour+mill+round-up%3A+Gayle+to+blow+out+of+Crystal+Palace+in+swap+ deal%3F&sectionIs=sport&searchyear=2016
Ska han fylla på vatten och flytta koner?
2016-01-21, 23:17
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Han är en utav Kenyas mest lovande spelare. Svårt att bedöma hur hans mål från den gångna säsongen står sig. Youtuba hans skill videos och förundras över hur usla backarna och målvakterna är i kenyanska PL.
Såg ut som att jag klarat mig ganska bra där och då har jag som högst lirat i divison 3, såg riktigt illa ut må jag säga.
2016-01-21, 23:24
Bannlyst
Hyséns klubb har köpt kinesiska ligans bästa spelare och tillika anfallare Elkeson (77 mål på 3 säsonger). Så Hyséns dagar i klubben är nog räknade nu va?
2016-01-21, 23:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av netflixandpill
Hyséns klubb har köpt kinesiska ligans bästa spelare och tillika anfallare Elkeson (77 mål på 3 säsonger). Så Hyséns dagar i klubben är nog räknade nu va?
Det tror och hoppas jag iallafall.

Hade blivit så lättad om Tobbe blev klar inom kort, då hade man som blåvit inte oroa sig för hur det slutar med Engvall. IFK är ju trotts allt alternativ 1,2 och 3 enligt han själv så det ska ju väldigt mycket till om det inte är så att han blir klar det närmaste. Personligen tror jag att Tobbe är rätt nöjd nu, han lär bli utköpt från sitt kontrakt och få massa cash och kan samtidigt flytta tillbaka till sin hemstad. Det verkar ju samtidigt som han inte har trivts riktigt där borta, jag fick iallafall inte den uppfattningen i avsnittet av BB-podd som han medverkade i.
2016-01-22, 00:18
Medlem
Cibicki nära Wisla Krakow: http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/avslojar-cibicki-jagas-av-polsk-storklubb/
2016-01-22, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Cibicki nära Wisla Krakow: http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/avslojar-cibicki-jagas-av-polsk-storklubb/

Ar det i arlighetens namn inte mer utvecklande for honom o stanna i MFF? Sen ar val allsvenska loner aven dom battre an Ekstraklasa? Vill till och med ta de sa langt och saga att Allsvenskan spelmassigt ar en niva over Ekstraklasa vet att Allsvenskan ar langt ner i Europa i den har rankingen, men den kan man ju inte ta pa allvar?

Om vi nu ska bortse fran Mff;s senaste sejourer i champions league och tala med handen pa hjartat, hur ligger niva skillnad mellan Wisla och Mff?

Tror inte detta ar ett bra move for Pawel......
2016-01-22, 01:18
Medlem
Citat:
Ska han fylla på vatten och flytta koner?

West bromwich eller Chrystal sager alltsa artikeln, Palace sags ocksa vara intresserade av att byta bort Gayle mot Gomis, da blir val nasta fraga naturligt var Kujovic hamnar i en san trupp eftersom man fortfarande bade har Chamahk (Stavning?) Wickham och Campell kvar. Albion lamnar jag orort da jag har noll koll pa deras trupp.

Men vi far hoppas att Kujovic nu gor ett klokt val och inte blir en del av fenomenet "atervandarna" tillsammans med Sana och resten. Detta har anda visat sig kunna drabba aven de basta med enormt lovande framtid, ibland undrar man om det inte ar klubbval och langsiktig planering som fuckar upp for allsvenska produkter hellre an brist pa kvalitet. Mojligen kan chocken av flytten ocksa spela in, vill minnas att Quaison efter flytten till Palermo var chockad over hur mycket taktik det faktiskt var...

Sen tycker jag visserligen alltid att det ar battre att chansa o forsoka sla till i en vardig klubb, hellre an att avsaga sig alla ambitioner och gora en Simon G.
2016-01-22, 08:05
Medlem
Daniel Kristofferson ‏@DKristoffersson 4m4 minutes ago

Avslöjar: Gustaf Nilsson nobbar Malmö FF. Klar för Bröndby. Affären väntas bli officiell inom kort. #sillyseason

Vi får hoppas att han inte blir en till Ken Fagerberg
2016-01-22, 08:23
Medlem
JoonaToivios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julinho
Hur kommer det sig att en av Afrikas mest lovande spelare endast får provträna hos ett halvbra lag i den svenska ligan?
Huruvida stor talang han är vet man ju inte, då afrikansk press har en förmåga att överhajpa allt och alla. Men kenyanerna har väldigt höga förhoppningar på honom och ser han som deras kommande storstjärna.

Han har haft intresse från sydafrikanska klubbar , TB Mazembe (stavning? Storklubb från Kongo) och en marockansk toppklubb. Dessutom ska han ha haft intresse på sig från Belgien.
2016-01-22, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SallyBalls
West bromwich eller Chrystal sager alltsa artikeln, Palace sags ocksa vara intresserade av att byta bort Gayle mot Gomis, da blir val nasta fraga naturligt var Kujovic hamnar i en san trupp eftersom man fortfarande bade har Chamahk (Stavning?) Wickham och Campell kvar. Albion lamnar jag orort da jag har noll koll pa deras trupp.

Men vi far hoppas att Kujovic nu gor ett klokt val och inte blir en del av fenomenet "atervandarna" tillsammans med Sana och resten. Detta har anda visat sig kunna drabba aven de basta med enormt lovande framtid, ibland undrar man om det inte ar klubbval och langsiktig planering som fuckar upp for allsvenska produkter hellre an brist pa kvalitet. Mojligen kan chocken av flytten ocksa spela in, vill minnas att Quaison efter flytten till Palermo var chockad over hur mycket taktik det faktiskt var...

Sen tycker jag visserligen alltid att det ar battre att chansa o forsoka sla till i en vardig klubb, hellre an att avsaga sig alla ambitioner och gora en Simon G.

West Brom har bla Berahino, som det ryktats om väldigt mycket, Spurs ville köpa honom redan i somras, har för mig att det ryktades om att Levy och co budade runt 17 MGBP, vilket bemöttes med ett hånskratt, det har ryktats om ett bud på runt 20 MGBP nu i januari, plus möjligtvis Townsend, men jag tror Spurs släppt tanken på Berahino nu, jävla ockerpriser, precis som det brukar bli när yngre engelska spelare rör på sig, han är 93:a och anses sitta på stor potential.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2016-01-22 kl. 08:30.
2016-01-22, 08:30
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Daniel Kristofferson ‏@DKristoffersson 4m4 minutes ago

Avslöjar: Gustaf Nilsson nobbar Malmö FF. Klar för Bröndby. Affären väntas bli officiell inom kort. #sillyseason

Vi får hoppas att han inte blir en till Ken Fagerberg

Vilket idiotval. Bröndby och deras usla scoutning. Plockar spelare lite här som är heta utan någon tanke på vad det är för spelare och om de passar in. Bröndby har varit misskött i snart 10 år.

Gillade Bröndby en gång i tiden.
Senast redigerad av mishima 2016-01-22 kl. 08:32.
2016-01-22, 08:36
Medlem
Citat:

Ja, detta innebär ju att chanserna ökar betydligt för ett återförenande med Blåvitt, och det hade varit väldigt goda nyheter. Engvall tror jag stannar, det är nog ett klokt beslut, så länge som han inte går sönder igen, så har han en säsong att bygga upp sig, och utvecklas, plus Stoke, inte den roligaste konkurrenssituationen för en relativt oprövad spelare, att stanna och göra en riktigt bra säsong i allsvenskan kan vara förnuftigt(då kommer intresset vara väldigt stort i sommar/om ett år ändå). Vilket skulle kunna ge oss möjlighet att spela Engvall och Tobbe i anfallet, då kan det bli riktigt roligt att vara Blåvit 2016.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in