2016-01-21, 22:27
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
PLATSEN ÄR INTE NORMAL EFTERSOM DE SOM ONANERAR PÅ SIN ARBETSPLATS ÄR PÅ EN TOALETT OCH TORKAR UPP EFTER SIG.
... Förutom att det anses som hypersexualitet.
HUR VET DU DET?
2016-01-21, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Lycka till med förskönandet av NBs sperma och runkforskaren.

Ja, det är ovanligt eftersom det är en offentlig lokal på en arbetsplats vid ett fönster med utsikt mot cafét - med ett mord som skett av en anställd.

Ja, det är onormalt eftersom det inte är på en toalett. Just denna del är förklarad procentuellt av Långström och onani på arbetsplats är klassat som hypersexualitet.
HYPERÄCKLIG HYPERSEXUALITET
Inte en enda människa jag har pratat med ser någon uns av normalitet i NB:s onanerande med spermabesudlingar på väggar och här och där i ladan.
Alla, även killar, tycker att det beteendet mer liknar ett djurs beteende, kort sagt han är en gris.
Naturligtvis skall detta beteende klassas som hypersexualitet.
Hur fan kan man tycka annat?!
2016-01-21, 22:29
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helsan
Javisst, "fint och hygieniskt", det hade grisen själv nöffat till AJ. Om du ägde en lada där det byggdes silo och vad den nu används till mer och det fanns lokaler i din lada som skulle renoveras, lokaler som inte användes för tillfället, hade du då inte tyckt det hade varit konstigt om en anställd till dig stod och sprutade sin sperma på väggar, golv och i din lampkupa?
Om du själv var den anställda, hade du inte sett det som något konstigt att göra så då?

Ärligt talat, nej, inget konstigt med att någon sprutar sperma på ytor som jag inte ser eller vidrör, skiter totalt i det om det handlar om ett sunkigt utrymme i en gammal lada som ska renoveras, faktiskt. Jag tror inte att AJ ens bryr sig om den där lampkupan, och ska den användas så kommer den att rengöras.
2016-01-21, 22:29
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
HUR VET DU DET?
Lyssna på Långström i TR så ska du se att du också kan få till dig lite vetenskapliga belägg.
2016-01-21, 22:30
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackmolly123
HYPERÄCKLIG HYPERSEXUALITET
Inte en enda människa jag har pratat med ser någon uns av normalitet i NB:s onanerande med spermabesudlingar på väggar och här och där i ladan.
Alla, även killar, tycker att det beteendet mer liknar ett djurs beteende, kort sagt han är en gris.
Naturligtvis skall detta beteende klassas som hypersexualitet.
Hur fan kan man tycka annat?!
Självklart berättar dina pojkvänner glatt "jag brukar runka på jobbet". Onanin är inte mordbevis.
2016-01-21, 22:31
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Ärligt talat, nej, inget konstigt med att någon sprutar sperma på ytor som jag inte ser eller vidrör, skiter totalt i det om det handlar om ett sunkigt utrymme i en gammal lada som ska renoveras, faktiskt. Jag tror inte att AJ ens bryr sig om den där lampkupan, och ska den användas så kommer den att rengöras.
.. fy fan va äckligt. Och det bekommer dig inte att han skiter i ladan heller med tanke på att det är spannmålsproduktion samt kötthantering i lokalerna?
2016-01-21, 22:32
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Långström baserar säkert sin forskning på dolda kameror... Nej, han har intervjuat folk, och där ljuger folk om skamliga beteenden, även om de är anonyma. Var det elva besudlingar det handlade om? Det betyder en självtillfredställelse varannan vecka om de skedde under 2015. Det är inte hypersexualitet eller tvångsmässigt onanerande.
Nåja, nu är du lite snål med onanifrekvensen.
Valet av runk-hörna med utsikt över kafét tyder starkt på att han stått där när detta varit öppet. Vet inte om detta är ett året-runt-ställe eller om det finns ute-servering under delar av året?

Sedan vet vi inget om han sprutade på väggarna varje gång; han kan ju haft ett mer normalt beteende ibland och använt papper eller en trasa. Till sist vet vi inte hur ofta han faktiskt hade tillfälle att onanera i hörnrummet under kaféets öppettidet (vilket får antas vara poängen). 10-11 tillfällen kan vara en hög frekvens om man tar hänsyn till det.

XO: ta till dig faktum, NB är en vidrig typ som sprutar ner väggarna på sin arbetsplats, skiter i ladan och tvättar soïg en gång i månaden. Det gör honom inte till mördare, men en äcklig f-n är han.
Senast redigerad av farbror_barbro 2016-01-21 kl. 22:35.
Medlem
KluvenTungas avatar
Citat:
Självklart berättar dina pojkvänner glatt "jag brukar runka på jobbet". Onanin är inte mordbevis.
Och det är knappas runkandet i sig som fäller avgörandet i HovR, det tror jag även du kommer fram till om du tänker efter en liten smula.
Medlem
Grandiosos avatar
Fru Irina får väl gå och lägga sig tidigt ikväll så hon orkar ljuga riktigt bra i morgon vid
9-tiden. Förhöret med Nerijus Bilevicius hustru väntas börja klockan 9.00 på fredag.

Under ett kaotiskt telefonförhör i tingsrätten gav frun ett vagt alibi åt sin man - trots att hon i de inledande polisförhören sagt att han inte var hemma vid den kritiska tidpunkten då Lisa Holm försvann. Förhöret i tingsrätten kommer hovrätten inte att ta ställning till utan i stället kommer hovrätten bara ta det nya videoförhöret i beaktande, som kommer att klassas som ett omförhör.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/article22127815.ab
2016-01-21, 22:33
Bannlyst
Citat:

Hur är det bland dina pojkvänner då?
Brukar de runka på jobbet och skvätta sperma både högt och lågt?
Vad är dina erfarenheter av detta beteende?
2016-01-21, 22:34
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Nej, men metervis tejp lindas inte runt huvudet på nolltid. Hon skulle ha gjort motstånd under tiden.

Motstånd? Och vad skulle ett ev litet motstånd ha tjänat till?

Diskussionen är avslutad från mitt håll.
2016-01-21, 22:35
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annvonplaten
Jag tror att utredarna blev väldigt övertygade tidigt i utredningen över att det var rätt gärningsman de hade gripit. Men de är också väl medvetna om att det krävs tunga bevis, framförallt DNA för att de ska kunna fälla honom. Vittnen och indicium räcker inte för att dömma en person för ett sådant grovt brott där enda påföljden blir livstid om han döms. De har säkerligen varit med om att de ansett att de gripit rätt gärningsman vid flertal tillfällen för att sedan sett att denne blivit frikänd i domstol och det har nog känts frustrerande. Och i detta fall är det ett synnerligen grovt och djävulskt brott som begåtts och de är övertygande om att det är rätt person de gripit. Vad som helst, men honom vill de inte se gå fri från detta brott. Där tror jag att lockelsen blivit för stor. För kunde de inte presentera bevis, så skulle han gå fri och det kunde de inte acceptera i ett så grymt fall. Så därför tror jag att lockelsen blev för stor att lösa den biten, Finns det några som vet hur man sätter fast en gärningsman så är det just de som har erfarehet av det, alltså polisen. Och den här personen med deras övertygelse ville de inte bara släppa. Samtidigt så fick de kritik av landets mest kända brottsforskare att de gripit fel man. De borde leta efter en gärningsman i Lisas egen ålder påstod han. Uttryckte att det verkade som om de hade lite på fötterna etc. Och med den enorma mediabevakning i fallet så blev det psykisa trycket enormt och säkerligen gick det också prestige i fallet. Lindström som har utbildat sig fyra å r på polishögskolan, flera år på universitet och läst beteendevetenskap, står mitt i karriären. Här kommer stockholmaren och den kände brottsforskaren Leif GW Persson och ifrågasätter hans kompetens. Resten är historia. Jag kan inte säga att han inte är skyldig det kan vara så. Men jag ser hellre att nio skyldiga går fria än en enda oskyldig döms till fängelse. Med det rättssamhälle vi har där beviskraven är höga -Utom varje rimlig tvivel. så innebär det att många skyldiga går fria, men jag tycker det är ändå rätt i grund för att inte riskera att någon oskyldig blir dömd, framförallt inte till lagens strängaste straff. Jag vill leva i det rättssamhället och inte i en polisstat där polisen tar lagen i egna händer för deras övertygelse skull. Det är min princip och det är den jag försvarar när jag ser att det är allt för mycket som tyder på att just polisen i detta exeptionella grova och djävulska brott har tagit lagen i egna händer. Inte för att jag tror att de kan vara rätt ute, men just för att principen om rättssamhället är oerhört viktigt. Vi har exemplet Christer Pettersson som polisen var övertygad om att det var han som var mördaren och gjorde allt för att sätta dit han och manipulerade utredningen, upplyste vittnet Lisbeth Palme om att den hon skulle peka ut på vittneskonfrontation var alkoholist bland annat. Det kunde innebära att han åkt in på livstid, som mördaren av Sveriges statsminister. Jag kan ibland tro att han var den skyldige, ibland inte, men jag vill leva i ett rättssamhälle och inte i ett samhälle där polisen tar lagen i egna händer för deras övertygelse skull. Därför tycker jag det är viktigt att diskutera detaljerna runt mordfallet förutom DNA träffarna, eftersom jag är övertygad om att de är planterade för att se om alla indicium, vittnen, alibi, förhörsmetoder, mordscenariot, mystiska svarta suvar, tidschmema, för att se om det verkligen håller eller inte. Utan att bli kallad rättshaverist.

Hela detta långa stycke kan sammanfattas i en mening: Du har inte ett enda jävla dugg att komma med som talar för att någon form av manipulation/bevisplantering ägt rum här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in