2015-11-28, 18:51
Medlem
kvarkenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defensivista
Hahaha, ja, verkar ha druckit några glas rött för mycket, om man ska tro hans twitter. Tweeten var menad till frugan som hade gått till sängs, enligt Ralf. Sjukt kul att han avslutar med "Kram R". Garvar fortfarande. Legend.

Ja det är så fantastiskt kul med "Kram R" i slutet. Skrattade så jag höll på pissa ner mig när jag läste det första gången.
Citera
2016-01-17, 23:09
Medlem
Ralf ger sig in flyktingdebatten och uppmanar till att ge nyanlända gratis kondomer, med syftet att "bevara Sverige svenskt".

https://twitter.com/ralfedstrom/status/688833014361640965

Om han inte redan hade fått sparken från Radiosporten hade han väl fått det nu?
Citera
2016-01-17, 23:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Ralf ger sig in flyktingdebatten och uppmanar till att ge nyanlända gratis kondomer, med syftet att "bevara Sverige svenskt".

Hahaha herrejävlar vad härligt. Det är fantastisk humor att han först tar avstånd från mellanmjölkspartiet SD och sen häver ur sig nånting som man kunde höra i Sjöbo 1986. Ralf har självfallet helt rätt i vad han säger, men vad jag vill lägga fokus på är hur det här kommer att landa hos människor som ser Åkesson som Hitler reinkarnerad.

De har det inte lätt nu, kulturmarxisterna. Birro käkar lunch med SD, PAOW och Christer Sandelin vill se Åkesson som statsminister, Jonas Inde i Radio Nordfront och nu den gamle hjälten Ralf Edström som vrålar "BSS!" rakt ut i etern.
Citera
2016-01-18, 01:19
Medlem
Trist att se de svar han fått. Många gliringar om alkohol. Ser man till stavningen kan jag i o f s förstå det. Skrämmande svar att han snart ska dö, betydligt mer osmakligt än någon kan tycka om hans inlägg.

Får så om han pudlar, vinden har definitivt vänt de senaste månaderna mot medias propaganda. Kanske man snart får uttrycka sig fritt i Sverige?

I ett sunt land skulle en normal tidning intervjua Edström, Sandelin, Paow och Birro av ren nyfikenhet, inte för att brännmärka. Jag gissar att en större del av svenskarna skulle hålla med dem. Twitterhatvänstern får det dock att se ut som de är en liten smutsig minoritet.
Citera
2016-01-18, 01:25
Medlem
Giant Squids avatar
Näthatsunamin han kommer få på sig nu oj oj!
Citera
2016-01-18, 04:06
Medlem
snusmumrik50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos

Haha... "Obs! Inte SD, Bevara Sverige Svenskt"
Nu har han nog skitit i det blå skåpet, den gamle fylltratten. Nog för att jag håller med, men han borde nog ha tänkt ett varv extra innan han offentliggjorde detta.
Citera
2016-01-18, 04:19
Medlem
snusmumrik50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cybermorph
Trist att se de svar han fått. Många gliringar om alkohol. Ser man till stavningen kan jag i o f s förstå det. Skrämmande svar att han snart ska dö, betydligt mer osmakligt än någon kan tycka om hans inlägg.

Får så om han pudlar, vinden har definitivt vänt de senaste månaderna mot medias propaganda. Kanske man snart får uttrycka sig fritt i Sverige?

I ett sunt land skulle en normal tidning intervjua Edström, Sandelin, Paow och Birro av ren nyfikenhet, inte för att brännmärka. Jag gissar att en större del av svenskarna skulle hålla med dem. Twitterhatvänstern får det dock att se ut som de är en liten smutsig minoritet.

Här har du helt rätt. Varför ska vissa åsikter betraktas som paria medans andra hyllas som den enda sanningen? Diskutera som människor och betrakta inte meningsmotståndaren som självaste Satan.
Detta att man ska bli helt utfryst från framtida möjligheter om man har uttryckt sin personliga mening är ju helt absurt.
Senast redigerad av snusmumrik50 2016-01-18 kl. 05:17.
Citera
2016-01-18, 08:17
Medlem
Alla dessa fotbollsmatcher..Tack Ralf.
Aldrig egoistisk.Bara för Sveriges bästa..Så spelar en sann krigare.
Citera
2016-01-18, 08:38
Medlem
mishimas avatar
Såg Ralf Edström utanför Swedbank inför en MFF-match förrförra säsongen. Han såg ut att ramla ihop när som helst.
Citera
2016-01-18, 09:10
Medlem
AngelDevils avatar
Blir intressant att se hur medierna kommer hantera detta.
Citera
2016-01-18, 13:09
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
Blir intressant att se hur medierna kommer hantera detta.

De lär nog inte behandla det alls. Det är ju så uppenbart stolligt också. Att ta avstånd från SD och sedan skriva bevara Sverige svenskt.

Sedan är det såklart patetiskt att frågan inte kan behandlas normalt. Att säga att man kan tänka sig att rösta på ett av riksdagspartierna, borde inte leda till en brännmärkning.
Citera
2016-01-18, 14:21
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Såg Ralf Edström utanför Swedbank inför en MFF-match förrförra säsongen. Han såg ut att ramla ihop när som helst.

Var han packad vid tillfället eller drar du din slutsats av att han är sliten av ett längre tids ohälsosamt leverne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in