Citat:
Ursprungligen postat av
pelle9876
Fyndvägen är Gum.
Denna väg tror man GM tagit med LH.
Där vittnena sett en bil som de tror tillhör NB är väg som går norr om Gum.
Och som kommer ut vid det så kallade Slottet och ner till NB bostad.
Alltså inte väg över Gum.
Det är mycket som inte stämmer i tid och vad vittnena tror sig sett.
Så jag tror att ingen kommer att bilda sig en uppfattning på vittnena.
De har spelat ut sin roll i sin velighet.
Vad som gäller är bara teknisk bevisning och hur DNA och blod från NB hamnat på LH kläder.
Samt om det finns eller är utrett DNA från annan.
Själv har jag svårt för att tänka mig att det inte finns DNA från annan på LH med tanke på det jobb hon hade.
Sedan är det ingen egentligen som med säkerhet vet vad LH sysslade med på sin fritid i övrigt.
Och vilka hon träffade och umgicks med.
Det är märkligt att Pappan tyckte inte om när LH klädde sig utmanande.
LH fick heller inte delta på Facebook.
Varför???
har du någon källa eller liknande på det fetade? Hade missat det
Jag tycker inte att det är nåt konstigt att man som pappa inte vill att ens barn ska klä sig utmanande. Heller inget konstigt att man inte vill att ens barn ska vara aktiv på facebook
eftersom det förekommer att män/killar skickar nakenbilder på sig själva samt sexuella kommentarer i inboxen osv. Pappan kanske visste om detta eller läste om detta i media och efter detta sa han kanske till LH att han inte ville att hon skulle vara på facebook. Eller så var det av ngn annan anledning men vad spelar det för roll? Olika familjer har olika regler. En föräldrar tillåter inte att sina barn äter på snabbmatsrestauranger medans andra föräldrar köper ut från systemb*laget och ger till sina barn.
Jag tycker nog det är mer konstigt om förälder tycker att "klä sig utmanande" mm är något att eftersträva. Föräldrar har ändå visst ansvar för barn och man vill väll att de ska gå bra för barnen här i livet