Citat:
Ursprungligen postat av
malmi
om du går igenom mina inlägg så ser du att jag ej nämnt något om Bo
Eller försökt uppmåla denna till hjälte eller bättre en vad som framkommit. antar att det va en smärre blunder från din sida att antyda nåt sånt..
Och det du anger som bekräftat är inte mer bekräftat än något du själv förkastar.... I annat fall länka och upplys mig. Du skriver en halv avhandling här och kommer inte med det minsta nytt utan drar enbart mer långtgående spekulationer av samma material som innan. Det betyder ju att du bör va den som kan lägga fram varför det helt plötsligt skall anses "bekräftat" att det skett en till misshandel och dylikt? Men antar att det inte passar herrn.
Jag kan givetvis besvara din fråga. Personligen har jag inte en Aning och därav spekulerar jag inte gällande GMs användning av snapchat, tycker personligen att man ej skall dra mer smuts över någon genom ej bekräftad information. Sån e jag.
Du får ju nu gärna styrka vart det framgår att Bo blivit anmäld för en annan misshandel och även framlägga trovärdig och underbyggd information för att du kan slå fast väldigt mycket mer av samma material än vad personer som inte riktigt håller med dej kan?? T.ex. Hur håller ditt material och inte andras när det utgår från samma källor..
Att röra sig med Vi kan och resterande är jävligt fullt argumentationsknepp då du genom det anspelar på att du förespråkar en allmänt uppfattad sanning. Stå för det du skriver sj så står jag för det jag sagt. Mest märkvärdigt är ju ändå att du även försöker framställa det som så i ditt första inlägg i en diskussion på 200+ sidor.... Att diskutera skit(obekräftade rykten) är i min mening inget som för diskussionen framåt
Det är fler än du som skriver i tråden, att du inte har målat upp BO som en ängel betyder inte att andra inte har gjort det, och jag skrev aldrig att DU gör det utan jag skrev att "man" gör det, dvs det är många i tråden som har målat upp honom som någon hjälte som absolut inte gjort något fel i detta fallet. Antar att blundern nu faller på dig istället..
Det jag tagit upp är inte obekräftade rykten, kanske är det naivt från min sida, men när MSM skriver att det uppstod ett bråk och att BO blev anmäld för misshandel, så tar jag det som en bekräftad uppgift.
http://www.expressen.se/kvallsposten/arminas-15-skrev-sjalv-om-konflikten/
Där står också att de som var inblandade då var GM, BO, och en tredje person, jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle
gissa att tjejkompisen är den tredje personen. Detta var alltså i november, den videon som går runt där BO misshandlar GM sägs vara från lucia = två olika tillfällen.
https://www.youtube.com/watch?v=HpdcMkSPa4o Detta är den enda länken jag lyckas hitta på videon just nu.
Citerar här tjejens mamma som skriver på facebook att hennes dotter blev avstängd:
"Jenny Nilsson
Han som gjorde detta mot 15 åringen har inte blivit mobbad. Han va på min dotter och tafsade och skickade snusk bilder till henne. Hon visade rektorn,men han trodde inte på henne fast bild bevis. I stället blev hon avstängd från skolan. Tycker synd om arminas som fick sätta livet till för att han skyddade sina tjej kompisar. Vila i frid arminas❤ "
Detta har också kommit upp i tråden tidigare.
Synd att du inte kunde svara på min fråga gällande snapchat, jag hoppas att någon annan kan svara på den då jag tycker att det är en relevant fråga. Jag har själv snapchat, och jag tror inte att jag kan skicka något till någon som inte har accepterat min förfrågan.
Om någon trakasserar mig på snapchat så tar jag givetvis bort dem så att jag slipper deras skit, så varför gjorde BO's tjejkompisar inte det?