2016-01-12, 23:17
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Visst men ser inte riktigt sambandet att det var män som tafsade och att hon ska kritiseras. Kritisera de som tafsade istället, jag hållermed henne det är alla hudfärger som gör en sån sak. Sen får ni säga vad ni vill att det är "sjukt" men så ser verkligheten ut.
När det kommer till sexuella ofredanden och våldtäkter är det nästan uteslutande icke-vita det handlar om, ännu mer i synnerhet när det gäller överfallsvåldtäkter. När det handlar om gruppvåldtäkter och när det kommer till sådana här offentliga sexuella ofredanden så är det UTESLUTANDE ICKE-VITA som begår dessa grova brott.

Sanningen är den att kvinnor behöver bara frukta icke-vita män utomhus. Stöter hon på en vit man så är hon tryggare, då sannolikheten att icke-vita män skulle överfalla henne med någon annan i närheten sjunker dramatiskt.
Citera
2016-01-12, 23:18
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
I grupper på 20-30 stycken? Nämen seriöst tror ni på ert eget jävla snicksnack?

Det är väldigt intressant att det alltid är män som ska beskriva hur kvinnors verklighet ser ut. Känns som att det blivit vanligare och vanligare den senaste tiden, speciellt när det kommer till ämnet sexuella övergrepp.
Citera
2016-01-12, 23:20
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Det är väldigt intressant att det alltid är män som ska beskriva hur kvinnors verklighet ser ut. Känns som att det blivit vanligare och vanligare den senaste tiden, speciellt när det kommer till ämnet sexuella övergrepp.

Så hur ser din patetiska verklighet ut då?
Citera
2016-01-12, 23:20
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Ovsett bakgrund, oavsett etnicitet, oavsett var man kommer ifrån.

Oavsett har blivit medias nya modeord på mindre än en vecka.

Visst, oavsett att de är muslimer, oavsett att de är araber, oavsett att de kommer från mellanöstern och nordafrika så bör man motarbeta ofredande och våldtäkt, och islamsk och arabisk kvinnosyn.

För när media säger oavsett så vet alla att det är muslimer det handlar om, att det är araber det handlar och att de kommer från mellanöstern och nordafrika.

För så är det.

Det är de som är det stora problemet idag. Att män är män kan problematiseras senare. Nu behöver det diskutteras Islam, Araber, Flyktingar och Terrorism.
Nu är ju negrer extremt våldtäkts- och våldsbenägna de med, inte bara folk från Nordafrika/Västasien/Centralasien.
Citera
2016-01-12, 23:21
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deliberately
När det kommer till sexuella ofredanden och våldtäkter är det nästan uteslutande icke-vita det handlar om, ännu mer i synnerhet när det gäller överfallsvåldtäkter. När det handlar om gruppvåldtäkter och när det kommer till sådana här offentliga sexuella ofredanden så är det UTESLUTANDE ICKE-VITA som begår dessa grova brott.

Sanningen är den att kvinnor behöver bara frukta icke-vita män utomhus. Stöter hon på en vit man så är hon tryggare, då sannolikheten att icke-vita män skulle överfalla henne med någon annan i närheten sjunker dramatiskt.
Som gör på exakt det sättet är nog inte några svenska män som gör.
Men det betyder inte att det skulle vara okej att en ensam man tafsar eller okej med partnervåldtäkt.
Vad har du hittat på det här för?
Jag vet ju själv tillochmed att lika väl en vit man kan skrika åt en hora eller tafsa. Det har hänt flera gånger bara för mig så det kan du verkligen inte lura i mig.
Citera
2016-01-12, 23:24
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Men det betyder inte att det skulle vara okej att en ensam man tafsar eller okej med partnervåldtäkt.
Jag vet ju själv tillochmed att lika väl en vit man kan skrika åt en hora eller tafsa. Det har hänt flera gånger bara för mig så det kan du verkligen inte lura i mig.

Vi har lagar för sånt. De flesta män gillar väl inte att kvinnor våldtas eller antastas är du helt jävla blåst?
Citera
2016-01-12, 23:29
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Att skrika ett ord åt någon är inte direkt allvarligt. Verkligen? Som bara stött på dig utomhus och antastat dig från ingenstans?
Citera
2016-01-12, 23:35
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Att skrika ett ord åt någon är inte direkt allvarligt. Verkligen? Som bara stött på dig utomhus och antastat dig från ingenstans?
Det är inget ovanligt. Läs tidningen vad unga tjejer själva berättar
http://www.dn.se/sthlm/sexuella-ofredanden-en-del-av-ungas-vardag/

Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Vi har lagar för sånt. De flesta män gillar väl inte att kvinnor våldtas eller antastas är du helt jävla blåst?
Jag har inte sagt att de flesta gillar att kvinnor våldtas.
Citera
2016-01-12, 23:42
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Det är inget ovanligt. Läs tidningen vad unga tjejer själva berättar
http://www.dn.se/sthlm/sexuella-ofredanden-en-del-av-ungas-vardag/
Det är inget ovanligt att icke-vita män gör det, nej, precis det jag säger. Praktiskt taget så gör aldrig en vit man så.
Citat:
Jag har inte sagt att de flesta gillar att kvinnor våldtas.
Icke-vita män verkar inte ha något större problem med det dock.
Senast redigerad av Deliberately 2016-01-12 kl. 23:48.
Citera
2016-01-13, 00:00
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Det är inget ovanligt att icke-vita män gör det, nej, precis det jag säger. Praktiskt taget så gör aldrig en vit man så.

Icke-vita män verkar inte ha något större problem med det dock.
Men vad har du fått det från?
Alltså jag tar på allvar att det händer men det betyder inte att det är okej att svenska män går fram och tafsar eller att kvinnor ska bli våldtagna i relationer heller.
Citera
2016-01-13, 00:11
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
All tillgänglig statistik.
Citat:
Alltså jag tar på allvar att det händer men det betyder inte att det är okej att svenska män går fram och tafsar eller att kvinnor ska bli våldtagna i relationer heller.
När har jag sagt det, menar du?
Citera
2016-01-13, 06:34
Medlem
grisafans avatar
Citat:
Fast det är ingen som sagt att det är okej att svenska män gör det. Faktum är att bland överfallsvåldtäkter, gruppvåldtäkter och framförallt brutala våldtäkter med inslag av grov misshandel och förnedring är invandrare mycket överrepresenterade. Givetvis finns alltid undantag som Hagamannen men när araber och negrar utgör 90% av dessa som begår dessa grövre våldtäkter gör dem sjukt överrepresenterade då de dessutom utgör en mycket mindre del av Sveriges totala befolkning än etniska svenska män.

https://affes.wordpress.com/2012/08/05/invandrarna-och-brotten-5-valdtakt/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in