2016-01-10, 13:47
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Tänk att alla rykten du "droppar" här alltid återfinns postade på gnagarforum någon timme tidigare.
Jo jag är även aktiv på gf, Svanemar också om det är av intresse.

Likaså på andra AIK och fotbollsrelaterade sidor.

Flashback är rätt lågprioriterat faktiskt då jag bedriver mitt värv.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2016-01-10, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Hade det verkligen varit helt ok för dig om Molins signa för Elfsborg eller Peking? Har du förståelse för att det svider i andras ögon å se en gammal fanbärare spela för en allsvensk toppkonkurrent?

Med det sagt förstår jag inte varför det ens ryktas om Henok till Peking, det kommer inte hända punkt slut.

Vad var det då? Pengar eller att han och Alm inte står på samma sida fotbollsmässigt?
Ja, det hade varit helt ok. Göteborg eller Helsingborg hade varit en annan grej. Ser gärna att Molins får en nytändning i en annan klubb. Gör vi bara vårt skall vi komma före Elfsborg eller Peking ändå.
2016-01-10, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
att han och Alm inte står på samma sida fotbollsmässigt?

För att uttrycka det milt
2016-01-10, 14:46
Medlem
Shanklygatess avatar
Vore ju kul o se Goitom i Norrköping om/när Kujovic lämnar, men kan inte se det hända,tror inte IFK har ekonomin för en sån värvning.
2016-01-10, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Ja, det hade varit helt ok. Göteborg eller Helsingborg hade varit en annan grej. Ser gärna att Molins får en nytändning i en annan klubb. Gör vi bara vårt skall vi komma före Elfsborg eller Peking ändå.

molins var nog inte en jättebra jämförelse (sett ur ett rent fotbollsmässigt perspektiv) eftersom han inte ens platsar efter sin skada. vi snackar alltså om lagets absolut viktigaste spelare som överlägset vann den interna skytteligan... vill säga att rosenbreg anno 2014 hade passat bättre, men är ganska säker på att jag läst en hel del poster där du sågar hans beteende totalt och inte verkar gilla han särskilt mycket så svaret kanske blir samma sak då också
2016-01-10, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
molins var nog inte en jättebra jämförelse (sett ur ett rent fotbollsmässigt perspektiv) eftersom han inte ens platsar efter sin skada. vi snackar alltså om lagets absolut viktigaste spelare som överlägset vann den interna skytteligan... vill säga att rosenbreg anno 2014 hade passat bättre, men är ganska säker på att jag läst en hel del poster där du sågar hans beteende totalt och inte verkar gilla han särskilt mycket så svaret kanske blir samma sak då också
Jepp. Gillar knappt något i dagens mff om jag ska vara ärlig
2016-01-10, 19:40
Medlem
Eikrem kan vända åter till Molde.
2016-01-10, 19:50
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Eikrem kan vända åter till Molde.

Det är knepigt. Hur vill Kuhn formera mittfältet. Det känns inte som Adu-Lewicki passar hans filosofi. Då kan Eikrem med någon av dem kanske passa bättre.
2016-01-10, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det är knepigt. Hur vill Kuhn formera mittfältet. Det känns inte som Adu-Lewicki passar hans filosofi. Då kan Eikrem med någon av dem kanske passa bättre.
Det tycker jag också. Jag hoppas verkligen inte att han säljs. Får han spela centralt i stället för på kanten som under Åge, så kan han bli riktigt bra känns det som.
2016-01-10, 20:48
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima

Med risk att bli kölhalad så tycker jag att Eikrem är för klen och för omständlig med bollen. Jag tror att han kommer att spela Rakip och Lewicki om Oacar inte lämnar.
2016-01-10, 21:50
Medlem
Eikrem har ju potential att vara en av allsvenskans bästa spelare. Vore skandal om vi kastade bort honom nu när vi äntligen har blivit av med sparka och spring-Åge, vars spelfilosofi är allt annat än Eikrems. Tror han kommer briljera den här säsongen.
2016-01-10, 22:49
Medlem
"Ny anfallare på g till Djurgården. Michael Olunga, kenyansk 21-årig anfallare, 19 mål i kenyanska ligan ifjol."

https://twitter.com/azetterman/status/686302012108095488?s=09

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in