2016-01-10, 12:08
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EckhartTolle
Men flyktingarna är ju folket i landet?

Enbart i sjuka Sverige, enbart här tyvärr. Överallt annars så skrivs det öppet men här är liksom alla svennar som det verkar bara de beträder svensk mark.
2016-01-10, 12:09
Bannlyst
Chang frick svarar dn direkt att de skall papeka ev fel så han ev kan ändra
2016-01-10, 12:10
Bannlyst
Jag gissar dn kommer skriva att lögner sprids från högerextrema hatsajten
2016-01-10, 12:12
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
Jag har ungefär noll förtroende för DN. Varför skulle någon tro på deras lama ursäkter efter allt som de fabricerat tidigare?
Men det ska bli intressant att se vad de säger.

Kanske lite panik där nu?

Jag är så glad att jag sedan ett halvår sagt upp min prenumeration. Svårt att säga om Kjöller mörkade eller om det var kafkakopian som tystade ner händelsen. Det ska bli mycket intressant att höra hur de tänker förklara det hela.

DN har helt och hållet slutat med att rapportera nyheter på ett sakligt sätt. DN är numera en agendadriven blaska som jag knappt orkar surfa till. När en tidning mörkar händelser som inte är passande så lever den riktigt farligt. Jag hoppas verkligen att Kjöller är oskyldig till mörkläggningen, hon är en bra journalist av det gamla gardet. Mer troligt är det att kafkakopian ligger bakom det hela.
2016-01-10, 12:25
Medlem
Fader-Adelheims avatar
Lite missvisande rubrik? Det verkar vara Hanne Kjöller/DN som mörkat detta sedan augusti, inte polisen. Det torde finnas händelserapporter.
Senast redigerad av Fader-Adelheim 2016-01-10 kl. 12:43.
2016-01-10, 12:27
Bannlyst
Tony degoan tog upp problemen på sin blogg http://www.deogan.com/2015/08/16/fientlighet-foder-fientlighet-svenskar-tjejer-utsatta-for-rasism-av-trakasserier/
2016-01-10, 12:36
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulti2
Tony degoan tog upp problemen på sin blogg http://www.deogan.com/2015/08/16/fientlighet-foder-fientlighet-svenskar-tjejer-utsatta-for-rasism-av-trakasserier/

Hmm jo och det är ju sanning sedan en massa år tillbaka medan makten och media mest snackar om vita män som har sig... Hoppas innerligen att dessa alla som mörkat alla dessa år sjävla blir utsatta då kanske de fattar men troligen inte.
2016-01-10, 12:39
Medlem
fasligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EckhartTolle
Det är problematiskt att rapportera flyktingvåld, då det skapar motsättningar.

Fast i grund och botten är det väl ändå de så kallade flyktingarnas beteenden med våldsverkan och allmän respektlöshet som skapar motsättningarna. Sverige har i decennier lyckats kombinera hög invandring med världsunikt låg främlingsfientlighet. Det som händer nu är en extrem invandringstakt av huvudsakligen extremt kulturinkompatibla individer. Under sådana förhållanden blir motsättningar oundvikliga. Flyktingarna från sydamerika och balkan var vare sig outbildade analfabeter eller västfientliga i någon större omfattning.
2016-01-10, 12:40
Medlem
-Obi-Wan-Kenobi-s avatar
Det här är en skandal. Svenskarna borde protestera som fan i Sthlm nu. Annars saknar ni fan i mej ryggrad. Tänk så mycket skada flyktingarna orsakar samhället som förstör flickors liv.

Det är ett enormt misstag av Sverige att ta in våldsamma män i vapenför ålder från krigszoner.
2016-01-10, 12:44
Medlem
Jag vittnar att det finns väldigt pålästa individer här med ett öppet sinne för logik. En individ som jag kan erbjuda er en djupare titt bakom fasaden av politiken. Det occulta är alltid redo att ta emot nobla själar. Joyofsatan.org behandlar just denna vansinniga politik och ger er en inblick i hur världen är som den är djupare ner i ''the rabbit hole'' utomjordingar, dolda makter, människans historia, raser, nazizm, magi, filosofi, naturlära m.m. Det pågår ett krig just ni skuggan, satanister mot zionister. I en värld av mörker blir vad som är gott det onda.
Senast redigerad av Tunggrabben 2016-01-10 kl. 12:47.
2016-01-10, 12:45
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opuskrokus
Vem är "stockholmsdelens redaktör"?
Jag har försökt luska ut vem den kvinnliga redaktören är utan att lyckas.
Chef för DN Stockholm från 2011 till september 2015 var däremot Eric Ljunggren, som numera är chefredaktör på Metro.
http://www.dn.se/kultur-noje/dn-medarbetaren-eric-ljunggren-tar-over-metro/
2016-01-10, 12:47
Medlem
Så DN hade alltså mörkar detta. Vem är förvånad? Man undrar hur många andra händelser relaterade till invandrare som de har mörkat genom åren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in