Citat:
Ursprungligen postat av
AlIIN
När de kommer till förmågan så finns den. Sverige är ett stort land som kan ta emot flyktingar, när de kommer till ekonomin så får Sverige kompensering av EU.. Men jag håller med dig de är inte skönt och bli "rövknullad". Och det ÄR synd om dessa blattar, du måste lära dig och sätta dig i andras skor.
Men skit ner dig.
Vad Sveriga har råd med, beror på om någon vill betala. Och det vill ingen.
Jag kan sätta mig in i andras skor, men jag vore ju masochist om man brydde mig om folk som är förövare.
Citat:
De tror verkligen att svenska tjejer har sex med vem som helst och när som helst, Det är de som man måste lära dessa, jag skulle lätt kunna åka ut till de olika boendena och flykting lägren och hålla fördrag och lära dem mer om kulturen här. och speciellt om svenska kvinnor. Det är nog det som måste göras. Och som jag skrev tidigare att det tar tid att assimilera sig.
Men gör då det.
Även om de blivit itutade det så borde de ju kunna läsa ansiktsuttryck och kroppsspråk.
Fö så kan jag meddela att killen som våldtog i Strängnäs och sedan höll i åt sin kompis hade för vana att göra detta. Han spottade sedan på offret
Fortfarande synd om honom? Det var ju ett hatbrott for fucks sake.
Kan meddela att dessa Stackars flyktingar fortsätter att trackasera Svenska kvinnor.
De har inte lärt sig någonting - trots att de blev dömda.
Citat:
Raskrig? Det var väl lite att ta i, Va händer med "blattarna" som har bott här hela sina liv ska dessa också stryka med i raskriget lr?
Nu är jag en sansad och civiliserad människa, men det är inte alla. Det glunkas på orten om att bränna ned flyktingförläggningen. Det vore den första med folk i. Jag skulle rekomendera dig att åka ganska snart på din föreläsningsturné. För dessa idioter trakasserar kvinnor på öppen gata mitt på ljusan dag. Nazzarna vad där med en banderoll. Enouh is enough.
Men de fortsätter
Citat:
Jag håller med dessa svin ska åka på stryk och jag skulle lätt ge dem de om jag såg nåt sånt. Men du kan heller inte dra alla över en kam.
Ta och lugna ner du nu;
Men nu är du väl lite naiv?
Jag har en bekant som bor där, hennes dotter blir trakasserad till och från skolan. Vill du dottern ska ta signalement och begära ID av de som förföljer henne och kollar var hon bor?