2016-01-09, 20:31
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackmolly123
Den enda här - mig veterligen - som lagt ner mycket engagemang och tid på spekulationer om griftefridsbrott och att LH:s död inte förorsakats av annan person - det är Du.
Det är bara att kolla i din postningshistorik.

Så, vad har du för hypotes vad det gäller NB:s grifterfridsbrott samt att LH inte dödats av annan person?
Du har alltså inget svar på varför alibitrixandet tydligt visar att NB är mördaren.
2016-01-09, 20:31
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-pert
Nu är jag visserligen bara reservofficer men jag fick aldrig lära mig att under vissa rådande omständigheter per ryggradsreflex inventera byssjor. Men det är väl nåt fel på mig.

Och du var ute på en definierad fastighet och letade efter en försvunnen kvinna?
Senast redigerad av LeeVan 2016-01-09 kl. 20:35.
2016-01-09, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
[b]Motionsmordet (Ida?) är jag inte insatt i så den jämförelsen lämnar jag därhän.
......
Leif GW Persson berömde den utredningen i Veckans brott.
2016-01-09, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Nej, jag påstår att de var sjuka, bakfulla eller sov på krimtekutbildning, dag 1. Möjligen VAB:ade de.

Jag har för mig att jag såg ett inlägg av någon annan som skrev att en av dessa hinkar hade varit inblandad i en av dina tidigare hypoteser om hur flickans död gick till. Kan du repetera på vilket sätt hinkarna var inblandade den gången? Jag hittar inte var detta står.
2016-01-09, 20:37
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOE2
Berömde han en utredning som fick det avgörande tipset anonymt? Han tycks vara lika dålig på att bedöma lisautredningen.
2016-01-09, 20:38
Medlem
hasselmuzs avatar
Citat:
Hur ska man förstå att det här tydligt visar att NB är mördare, och inte att han har begått ett annat lagbrott och därför vill ha alibi?

Är det vanligt i din egen värld att mord begås av en person som inte lämnar några spår och brott mot griftefriden av en annan person som lämnar samtliga spår på brottsplatsen. ? Är dom i maskopi eller mördar en och en annan råkar hitta den döda kroppen.?
2016-01-09, 20:39
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOE2

Ja det va en fantastisk prestation.. Med stor sannolikhet blev GB angiven av en nära anhörig eller vän. Men ändå.
2016-01-09, 20:43
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasselmuz
Är det vanligt i din egen värld att mord begås av en person som inte lämnar några spår och brott mot griftefriden av en annan person som lämnar samtliga spår på brottsplatsen. ? Är dom i maskopi eller mördar en och en annan råkar hitta den döda kroppen.?
Avsaknad av spår är inte bevis. Fråga #MrFold om du inte tror mig.
2016-01-09, 20:52
Medlem
Snowsmiles avatar
Citat:
Avsaknad av spår är inte bevis. Fråga #MrFold om du inte tror mig.

Tror du NB tar bladet från tungan och berättar hur allt ligger till i HR?
2016-01-09, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Och du var ute på en definierad fastighet och letade efter en försvunnen kvinna?

Nu var ju det av polisledningen tilldelat denna militärgrupp ett område 300 meter bortom Martorp. Att dom just råkade stanna i Martorpsbacken för att fördela ut sökinsatsen mellan dom är en slump. Dom skulle avsöka tilldelat område systematiskt.
2016-01-09, 21:02
Medlem
Citat:
Du har alltså inget svar på varför alibitrixandet tydligt visar att NB är mördaren.

Hur vore det om du svarade på frågor, istället för att ställa motfrågor.

Hur skall du övertyga HR om att NB endast skall dömas för griftefridsbrott?

NB själv förnekar att han skulle utföra något dylikt.
2016-01-09, 21:08
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Hur vore det om du svarade på frågor, istället för att ställa motfrågor.

Hur skall du övertyga HR om att NB endast skall dömas för griftefridsbrott?

NB själv förnekar att han skulle utföra något dylikt.
Jag kan inte övertyga HR om någonting, naturligtvis, jag är varken part eller vittne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in