Citat:
Ursprungligen postat av
fatherjoep
Bomben ombord på planet Egypten-Ryssland misstänktes väl ha placerats av någon ur flygplatsens markservicepersonal?
Hade samma tanke sist jag blev förnedrad vid Arlandas säkerhetskontroll.
Reflektionen kom strax efter jag hade tjabbat med en sandneger i blå uniform huruvida en Nivea stick deodorant var en vätska eller ej...
Utan bälte, med tömda fickor och genomrotat bagage försökte jag förklara fasskiftning, viskositet och tio andra företeelser denna individ inte hade en aning om. I hopp om att kunna hitta någon med en kognitiv förmåga större än en daggmask så noterade jag att av ca 12 st kontrollanter på plats så var samtliga individer utom två uppenbara negrer eller araber. De två som inte uppenbart var det var de två obligatoriska kvinnorna...
Detta måste väl vara den yttersta förolämpningen av en lättkränkt vit medelålders man?
På grund av att negrer & araber inte kan uppföra sig som folk så tvingas man innan flyget till förnedrande undersökningar... Utförda av negrer & araber...
Hur jävla bra koll tror vi egentligen att Svedavia och Luftfartsverket har på dessa rackartyper? Raka vägen från Arlanda till någon jävla källarmoské i Fittja där någon skitig Imam njuter & skakar av lycka över att hans adept har lyckats landa en dylik anställning.
Snacka om olycka på väg att hända!

Flyg från Kastrup istället, där har de mestadels inhemsk personal på strategiskt viktiga platser, och hyfsat beteende. Ja, jag vet att det är en bit att ta sig dit ner från Sthlm men man kan inte få allt.
Är det nu officiellt bekräftat att det rörde sig om en attrapp på Air France-planet?