2015-12-13, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Inte mitt fel om du är för dum för att kunna läsa enkla texter och sitter fritt och hittar på.

Sedan undrar jag vilka "ni" är? Du menar vi vanliga svenskar antar jag.

Det som står mellan "" är ett citat. Är du dum eller Knyckte det från www.nordfån.se
Citera
2015-12-13, 20:37
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plofs
Är inte svenska motståndsfånarna ett parti ???

Dom registrerade ju sig.

Och som det nu sägs har man en politisk gren

OK om jag har fel vad ni kallar er och inte men dräparen Klas har varit ledare för en grupp nassar som kallar sig för svenska motståndsrörelsen och om det är ett parti eller inte torde vara likgiltigt

Om det är ett parti är en semantisk fråga och inget annat

Jo SMR är ett parti, precis som Lund aldrig varit någon partiledare. Inte så svårt att begripa.

Sedan, om du kan läsa är jag väldigt anti-SMR, men du tycks tycka att alla som påpekar att du ljuger, hittar på och är okunnig är SMR. Snygg världssyn!
Citera
2015-12-13, 20:38
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Det som står mellan "" är ett citat. Är du dum eller Knyckte det från www.nordfån.se

Men vad menar du med "ni"? Alla vi som är anti-SMR?
Citera
2015-12-13, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Jo SMR är ett parti, precis som Lund aldrig varit någon partiledare. Inte så svårt att begripa.

Sedan, om du kan läsa är jag väldigt anti-SMR, men du tycks tycka att alla som påpekar att du ljuger, hittar på och är okunnig är SMR. Snygg världssyn!

ok ok vi sluter fred men håll med om att han står angiven som "ledare" om det sen var före eller efter det var ett parti är skit samma
Citera
2015-12-13, 20:48
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Du är en idiot

Men statistiken för dödligt våld framgår här https://www.bra.se/bra/brott-och-statistik/mord-och-drap.html

Att nassarna per år skulle ha mer än 2 kanske 3 000 anhängare vore en våldsam överdrift. Fast säg ok 10 000 vilket motsägs av SvP.s valresultat.

Orkar inte räkna ut någon form av procent men på säg de sista 15 åren så är nassarna extremt överrepresenterade i fråga om dödligt våld

Din tur Paul Blober fanns inte ????? eller

Hjärndöda narren plofs, du har naturligtvis ingen aning om hur många vi är eftersom långt ifrån alla är medlemmar i någon organisation och många röstade på SD istället för SvP. Hur många unika besökare tror du att Nordfront har per månad? Där kan du åtminstone få en indikation på att vi är betydligt många fler än du tror.
Citera
2015-12-13, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Hjärndöda narren plofs, du har naturligtvis ingen aning om hur många vi är eftersom långt ifrån alla är medlemmar i någon organisation och många röstade på SD istället för SvP. Hur många unika besökare tror du att Nordfront har per månad? Där kan du åtminstone få en indikation på att vi är betydligt många fler än du tror.

Om jag går in på nordfån är jag en unik besökare och vad betyder det ????

Har du funderat på Paul Blober har han återuppstått eller vem dömdes i hans namn ???
Citera
2015-12-13, 20:57
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Om jag går in på nordfån är jag en unik besökare och vad betyder det ????

Har du funderat på Paul Blober har han återuppstått eller vem dömdes i hans namn ???

Det är nog inte så många plofsar som regelbundet besöker Nordfront. Överhuvudtaget kan du titta på hur stort nationell alternativ media har blivit för en indikation på antalet "nazister". Fria Tider har väl över 1 miljon läsare per månad numer och den ses väl som "nazistisk" av dina Expovänner.
Citera
2015-12-13, 21:08
Medlem
Citat:
Det är nog inte så många plofsar som regelbundet besöker Nordfront. Överhuvudtaget kan du titta på hur stort nationell alternativ media har blivit för en indikation på antalet "nazister". Fria Tider har väl över 1 miljon läsare per månad numer och den ses väl som "nazistisk" av dina Expovänner.

Jag ger mig SvP fick ju 68 röster vid senaste valet vilket väl motsvarar 498 000 röster. Men så var det ju inte. Ni är ju bara en sekt några få idioter.

Har du hittat artikeln som visar att Paul Blober är påhittad av ryssarna eller ???? Du kanske hade fel där också
Citera
2015-12-13, 21:08
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Tror det har blivit lite av ett folknöje bland många som inte är nazis att läsa bla Nordfront. Kan vara vansinnigt roande att läsa obildade tokars inavlade teorier om varför världen ser ut som den gör, det ger perspektiv.
Citera
2015-12-13, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Tror det har blivit lite av ett folknöje bland många som inte är nazis att läsa bla Nordfront. Kan vara vansinnigt roande att läsa obildade tokars inavlade teorier om varför världen ser ut som den gör, det ger perspektiv.

Läste du idag en artikel (?) om att förintelsen inte ägt rum Den var en höjdare apropå inavlade teorier. Finns på denna sida en idiot som på fullaste allvar hävdar att en som deltog personligen i dödandet vid Babi Yar är en påhittad person av "ryssarna"
Citera
2015-12-13, 21:28
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Jag ger mig SvP fick ju 68 röster vid senaste valet vilket väl motsvarar 498 000 röster. Men så var det ju inte. Ni är ju bara en sekt några få idioter.

Har du hittat artikeln som visar att Paul Blober är påhittad av ryssarna eller ???? Du kanske hade fel där också

Men om vi nu är så få som du tror, varför lägger du då ned sån tid och energi här?
Citera
2015-12-13, 21:30
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna

Visst är det jobbigt för din sida att nationell alternativ media växer stadigt medan koshermedia är på väg att dö sotdöden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in