Citat:
Ursprungligen postat av
Gosif
Läste nyss på OMNI att Trump kan tänka sig stänga av internet för att få bukt på islamisk fundamentalism. Kan tyvärr inte kopiera här via telefonen.
Vad tycker ni Trump-anhängare om det? Han tyckte också yttrandefriheten var trams.
Personligen diggar jag honom mer och mer för var dag som går; vinner han så flyttar jag till USA pronto. Trump är helt enkelt stenhård och tänker rätt och manligt. Däremot om Trump inte vinner valet, ja då hoppas jag att USA går under, eftersom det är en superkorrumperad, ISIS-vänlig och miljökatastrof till stat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lucas49
Trump må va affärsman men någon politiker är han ju inte. Han säger det han tror folk vill höra och kör populismens race stenhårt. Är ganska säker på att om hna fortsätter och låter munnen gå som en symaskin så kommer grodorna som ett brev på posten. Och att i yttrandefrihetslandet nr:1 påstå att just yttrandefrihet är trams lär ju inte öka chansen till att bli nominerad. Tror faktiskt det är ren och skär teater han håller på med för att för att det helt enkelt är bra för hans affärer på sikt. För affärsman verkar han ju vara trots hans bisarra framträdande på den politiska scenen.
Rubriker är ju oftast bra för affärerna och rubriker skapat han onekligen. Samtidigt riskerar han ju att skada USA som nation med sina ogenomtänkta uttalande, så någon
politiker kan man ju inte beskylla honom för att vara .
Trump kommer vinna valet, även om han hoppar av republikanerna och går tillbaka till Reformpartiet, så vinner han. Trump är en vinnare.