2015-12-07, 16:32
Bannlyst
Jag är inte pervers, men jag skulle gärna vilja se bilderna på ida, jag hittar dem nämligen inte... går bra med pm! dessutom en "skrämmande sak" jag har oxå haft tankar på att dra ut i ett motionspår och överfalla någon och våldta, och att jag så som KA gillar att kolla på incest t.ex mom and son/son and brother, jag har oxå asperger och lite andra diagnoser, turligt nog har jag inte uppfyllt det som jag har tänkt om, fyfan säger jag bara, det är fan inte värt... hellre dra en runk då och då än att göra såhär mot andra människor
Citera
2015-12-07, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Va fan dillar du om? FUP finns utlagd i tråden. Den där avcensurerade bilden också. Vad är det mer du vill ha?
Vad jag kan se så har inte den avcensurerade bilden postats.
Alternativt har den tagits bort.
FYI till folk som letar bara..
Citera
2015-12-07, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formsvacka
Är bilden lika brutal som i fallet Elin Krantz?

nej de skulle jag inte säga, elin va ju halvt sönderslagen och placerad på ett väldigt konstigt sätt.
ida va mest död under några grenar.
Citera
2015-12-07, 16:35
Medlem
blommlsds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles13
Jag är inte pervers, men jag skulle gärna vilja se bilderna på ida, jag hittar dem nämligen inte... går bra med pm! dessutom en "skrämmande sak" jag har oxå haft tankar på att dra ut i ett motionspår och överfalla någon och våldta, och att jag så som KA gillar att kolla på incest t.ex mom and son/son and brother, jag har oxå asperger och lite andra diagnoser, turligt nog har jag inte uppfyllt det som jag har tänkt om, fyfan säger jag bara, det är fan inte värt... hellre dra en runk då och då än att göra såhär mot andra människor

Öööh? fyfan sök hjälp
Citera
2015-12-07, 16:36
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Men herregud människa! Hur stor är populationen utav galningar i Sverige egentligen?

Du tror inte det skulle vara en bra idé att avstå i från att kolla på grova övergreppsbilder om du nu har tankar kring att förverkliga din lust till att skada andra människor?

Skulle du verkligen vilja bli föremål för en flashbacktråd?
Citera
2015-12-07, 16:40
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leitmotif
Vad jag kan se så har inte den avcensurerade bilden postats.
Alternativt har den tagits bort.
FYI till folk som letar bara..
Jaha, det var någon som postade den tidigare men den kanske är borttagen från tråden då.
Citera
2015-12-07, 16:45
Medlem
Darwinists avatar
Citat:
Jag antar att du trollar men det här var faktiskt inte särskilt roligt
Citera
2015-12-07, 16:47
Medlem
borojs avatar
Citat:

Nja, inte riktigt så brutal men det är inte långt ifrån. I detta fall ligger kroppen (på ett ganska naturligt sätt till skillnad från Elin Krantz) på marken täckt av 2-3 större pinnar (snarare grenar kanske) och man kan se en mindre pinne som sticker ut ur munnen.
Citera
2015-12-07, 16:51
Medlem
ReedMes avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Klumpsump
Ja, det skulle jag säga.
Då ska jag hålla mig undan den bilden. Tittade på bilderna på Elin och det ångrar jag än i dag.

Har bara hunnit kika snabbt i tråden. Det snackas om nån form av "samhällsskydd". Nån som vet nåt mer om detta? Krävs det lagändring för det?
Citera
2015-12-07, 16:53
Medlem
JonJansefssons avatar
Alltså herregud det är verkligen helt jävla otroligt vilka klantarsel de är på polisen. Förstår inte hur man kan misslyckas med att maskera en bild? Särskilt inte med tanke på att det inte är första gången som detta händer.
Citera
2015-12-07, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Darwinist
Jag antar att du trollar men det här var faktiskt inte särskilt roligt
Jag trollar inte alls, Dock kan jag garantera att jag kan behärska mig och skulle aldrig våldta/döda någon, Allt som jag nämnt stämmer till 100%, Jag har säkert fler likheter med KA, t.ex få vänner,hund,kollar på tabu porr ofta,har aspberger, nästan samma ålder osv. kan bli lätt arg och ibland blir det svart och kan smälla till ordentligt men jag har lärt mig genom åren att ta det lugnt.
Citera
2015-12-07, 16:55
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Inlägg likt dessa borde kollas upp av polis, någon som vet om polisen håller på med sånt och har människor likt denna under uppsikt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in