2015-12-04, 21:14
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Handen på hjärtat.

Vem tror du vinner???
Mitt hjärta säger Martin, min hjärna säger Amanda.

Kommer bli väldigt glad om Martin vinner, skulle inte bli glad för den avklädda Amanda. Men Amanda är en artist i världsklass, Martin slår henne röstmässigt, men Amanda känns som vår nästa gigantiska musikexport. Det gör inte Martin.

Båda förtjänar att vinna. Tror dock att Amanda vinner.
Citera
2015-12-04, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing

Kommer bli väldigt glad om Martin vinner, skulle inte bli glad för den avklädda Amanda. Men Amanda är en artist i världsklass, Martin slår henne röstmässigt, men Amanda känns som vår nästa gigantiska musikexport. Det gör inte Martin.

Med tanke på att "förloraren" knappast försvinner så tror jag det går bra för Amanda oavsett om hon vinner idol eller inte. Det har historien redan visat när det kommer till andra deltagare genom åren. Men visst är det en fördel att vinna.
Citera
2015-12-04, 21:17
Medlem
Mikeyjamess avatar
Jag lyssnar hellre på Amandas vinnarlåtsversion men låten i sig är pissdålig.

Nåväl, man får ju avnjuta hennes sexiga ben en sista gång
Citera
2015-12-04, 21:18
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Om rösten är viktigast så är det märkligt att Martins konsekventa falsksång genom hela tävlingen ändå tycks tilltala folk, typ du.

Cameltoe är ju inte så fy skam heller i rutan.
Citera
2015-12-04, 21:19
Medlem
tuffkatts avatar
Låten passar Martin bättre, som har stark röst. De kunde utformat den bättre kanske. Nåväl, Amanda vinner ändå.
Citera
Medlem
Well, ärligt talat när man lyssnar på klippen igen så är Amanda bättre på att variera mellan långa och korta toner och ändra volymen upp och ner. Bra dynamik. Plus att hon kan dansa. Men fyfan vad jag hatar rapp och technodisco. Och det är ju bara sånt hon sjunger. Martins låtar är ju sånt jag vill lyssna på. Don't Stop Believin och Some Nights är BRA musik.

Nu när de sjunger samma låt märker man att hon sjunger cirklar kring Martin. Plus att hon har 10 gånger bättre scenspråk.
Citera
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Falsksång från Amanda.
Citera
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Cameltoe och mysig urringning. Amanda satsar allt på sista framträdandet.
Citera
2015-12-04, 21:20
Medlem
Trumpeters avatar
Nä vinnarlåten är som många varit inne på kass. Kommer givervis bli en hit, men den glöms kort efter jul
Citera
2015-12-04, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing

Gigantiska musikexport?

Du har fått samma hybris som jurryn har fått...

Hon kommer aldrig bli en artist i världsklass, finns MINST duktiga artister i tex USA som aldrig kommer heller kommer bli en världsklass eftersom konkurransen är för tuff helt enkelt.
Citera
2015-12-04, 21:23
Medlem
Lät inget vidare av Amanda. Men jag röstade på henne för prestationen genom hela tävlingen. Nu när min favorit Simon åkte ut. Men Martin gör vinnarlåten jävligt bra. Amanada är grym på Linda Pira låten.
Citera
2015-12-04, 21:23
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Amanda kommer nog bli en sån där som får vara med i Allsång på Skansen och kanske leda Mello vad det lider. Martin är för lat och ids inte göra vad som krävs för att utvecklas, så hans megaröst goes down the drain. Som den där alkiskillen med pudelrocksrösten, vad hette han nu då...? Petri?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in