2015-11-27, 23:25
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Jepp, jag kommer inte in.

Enligt: Tittar man på deras sida på Facebook så är vi inte ensamma

Aj då, jag har inte facebook men tack för info!
2015-11-27, 23:29
Medlem
eastdulwichs avatar
Adlibris har 20% på allt men sidan kraschade för lääängesen...........Har någon lyckats handla?

Toys R Us har 25% på alla leksaker, tips på något skoj till barn?
2015-11-27, 23:47
Medlem
15 min på mig att bestämma... STRESS, hjälp mig!!

Är tele2 erbjudandet bra då, HALVA priset för z5an premium... haken är att den ska "returneras" efter 24 månader till dem....
2015-11-27, 23:48
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eastdulwich
Adlibris har 20% på allt men sidan kraschade för lääängesen...........Har någon lyckats handla?

Till barn > action figurer såsom Turtles figurer eller en pulka (annat snö-relaterat) eller My Dough (det där man bygger med lera)

Electroworld kör Black Friday till 01:00 ifall det är någon som fortfarande letar efter prylar.
Senast redigerad av Elementart 2015-11-28 kl. 00:01.
2015-11-28, 01:14
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Hyfsade billiga in ear-hörlurar? Max 500kr.
2015-11-28, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Hyfsade billiga in ear-hörlurar? Max 500kr.

http://www.marcoalexis.com/ köpte dom.
2015-11-28, 02:09
Medlem
Colossos avatar
Söker efter en tvättmaskin, inte en stor utan en sådan mindre, smal, som man öppnar uppifrån. Någon som har några tips?
2015-11-28, 02:32
Medlem
Någon som sett en billig å bra mp3 spelare ute på rean? Kollat runt lite men inte lyckats hitta någon. Kanske inte har rea på sånt längre.
2015-11-28, 03:36
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Blev philipsen.
Jo tänkte lite så också, läste nått norskt test av philipsen i all hast att de hade lagt krutet på bildkvalité istället för smart-tv funktioner osv, och det är nog en pissig 4k-tv om den kostar 6-7000. En bra full-hd duger fint!

Aha okej Men LG brukar göra bra TV-apparater enligt min erfarenhet iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av eastdulwich

Var det inte 20% på endast utvalda titlar?
2015-11-28, 07:22
Medlem
BAB7s avatar
Vi behöver verkligen inte befatta oss med detta, det är bara ett sätt för att få folk att köpa onödiga saker, det visar på ett sjukligt behov i ett konstgjort konsumtionssamhälle.
Detta är ett verk av det extremt kapitalistiska USA, snälla tänk efter lite innan ni kastar er ut i handeln,
i USA handlar allt om pengar, girighetens högborg.
2015-11-28, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Vi behöver verkligen inte befatta oss med detta, det är bara ett sätt för att få folk att köpa onödiga saker, det visar på ett sjukligt behov i ett konstgjort konsumtionssamhälle.
Detta är ett verk av det extremt kapitalistiska USA, snälla tänk efter lite innan ni kastar er ut i handeln,
Jag sparade just 1000 kronor på en kostym jag då skulle beställa. Är det synd om mig då?

PS. Månadsgivare till oxfam.
2015-11-28, 11:56
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Bara för att du inte har pengar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in