2015-11-27, 01:56
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushKillington
fortfarande omöjligt att lägga en beställning på elgiganten! uselt!

Jag lyckades efter många om och men! Gick finfint när jag valt internetbetalning, payade och ingen error när jag slungades tillbaka till sidan heller, så kämpa på!
2015-11-27, 01:56
Medlem
-Mystics avatar
När jag försöker gå på in elgigantsens startsida:

"Ett fel har uppstått!

Överföringsproblem hindrar dig från att gå vidare i systemet. Administratören har blivit informerad om problemet. Vänligen prova snart igen. Du är hjärtligt välkommen att besöka en av våra många butiker, eller ringa kundcentret på tlf. 0771-115 115"

Herregud!
2015-11-27, 01:58
Medlem
BushKillingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Jag lyckades efter många om och men! Gick finfint när jag valt internetbetalning, payade och ingen error när jag slungades tillbaka till sidan heller, så kämpa på!
Har försökt i snart 2 timmar :P
2015-11-27, 02:00
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Har försökt i snart 2 timmar :P

Jag med, men hade lite tur efter 1,5h. Gäller att man får in det där exakta ögonblicket och lite tur. Pallar du sitta upp så borde det vara mindre trafik om några timmar till, men ja.. Sjukt vad segt det är! Försöker komma in och se en grej nu och nu har jag inte ens sett startsidan på en kvart.
2015-11-27, 02:01
Medlem
Om du värdesätter din tid (och din mentala hälsa) mer än en hunka så kan du köpa XBone + FIFA 16 (2290) från NetOnNet och Halo 5 från Inet (299). Visst, det blir ingen 2490, utan närmre 2590, men för vissa som kanske ska arbeta imorgon, kan det vara värt det :P
2015-11-27, 02:05
Medlem
BushKillingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Jag med, men hade lite tur efter 1,5h. Gäller att man får in det där exakta ögonblicket och lite tur. Pallar du sitta upp så borde det vara mindre trafik om några timmar till, men ja.. Sjukt vad segt det är! Försöker komma in och se en grej nu och nu har jag inte ens sett startsidan på en kvart.
Jag har kommit till rutan där man fyller i sina uppgifter typ 30 gånger.. men inte längre..

Citat:
Ursprungligen postat av Ompet
Om du värdesätter din tid (och din mentala hälsa) mer än en hunka så kan du köpa XBone + FIFA 16 (2290) från NetOnNet och Halo 5 från Inet (299). Visst, det blir ingen 2490, utan närmre 2590, men för vissa som kanske ska arbeta imorgon, kan det vara värt det :P
jag är ute efter Actionkameran och Logitech z906 på elgiganten.. dom var dom enda med bra pris på dom.. tyvärr...
2015-11-27, 02:07
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Jag har kommit till rutan där man fyller i sina uppgifter typ 30 gånger.. men inte längre..

.

Jag kommer inte ens in på startsidan längre... Helveteeeee
2015-11-27, 02:13
Medlem
Fattig som man är så tänkte jag "betala i påsk" men alternativet finns inte på betalsningsalternativ, tips?
2015-11-27, 02:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvenEricTheGamble
Jag som är ute efter ett PS4, och ser detta....Med Fifa 14 på köpet dessutom, ett spel jag annars hade köpt. Vad fan ska jag göra. Jobbigt värre.

Låt dig inte luras av några hundralappar. Köp Ps4 för 2790, bättre konsol med bättre spel. Nytt uncharted bakom hörnet, untill dawn, Last of us 2 osv osv. enkelt val
2015-11-27, 02:14
Medlem
TSDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Jag kommer inte ens in på startsidan längre... Helveteeeee
Tragiskt, jag går och lägger mig.. får hoppas prylarna är kvar när man vaknar och att det fungerar då.
2015-11-27, 02:18
Medlem
TSDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abcfgh
Fattig som man är så tänkte jag "betala i påsk" men alternativet finns inte på betalsningsalternativ, tips?
Dumt handla om man inte har råd, men om du verkligen måste så brukar det ju gå att delbetala.

EDIT, eller så tar du ett SMS-lån så skånske vi får se dig i lyxfällan..
Senast redigerad av TSD 2015-11-27 kl. 02:21.
2015-11-27, 02:20
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
Låt dig inte luras av några hundralappar. Köp Ps4 för 2790, bättre konsol med bättre spel. Nytt uncharted bakom hörnet, untill dawn, Last of us 2 osv osv. enkelt val

Jo jag tänker precis så som du skriver, men det blir snarare mer än 1000 kr mer (med en extra kontroll) om jag köper PS4an. Men det blir PS, absolut....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in