Citat:
Ursprungligen postat av
staffanwestberg
Nu har du avslöjat att du inte alls läst förundersökningen. Det är nämligen fotavtryck från TVÅ personer på balkongen, dels målsägaren, dels en kvinnlig granne som själv under förhör omtalade sig ha gått ut på balkongen direkt efter händelsen (hon var bekant med paret).
Det du skriver ändrar ju inte det faktum att den dömdes fotavtryck saknades där. Hivade han kvinnan från balkongdörrsöppningen menar du?
Jag förstår nu att du mest kan citera osv. Jag kan väl acceptera det också, men kom då inte med löjliga påhitt om andra, för att du saknar argument.
Mannen är oskyldigt dömd och det framkommer tydligt om man läser på. Det som fick mig att läsa protokollet från första början var bl a det att jag ville se mannens motiv till att försöka mörda sin fru, sitt barns mor. Det torde kräva ett särskilt och mycket starkt motiv. När jag sedan inte fann något sådant för fem öre läste jag vidare.
Du kan ju uppenbarligen inte läsa.
I FUP framkommer det att GMs fotavtryck finns på balkongen.
Förutom att du verkar vara en kvinnohatare med tanke på de flesta andra trådar du har skrivit i så verkar du rätt så korkad också.
Jag tror nog att Polisen vet lite mer än vad du vet och med tanke på att alla sidor inte är med i FUP så finns det kanske även bevisning som vi inte vet om.
Det handlar inte om vilken nationalitet GM kommer ifrån. Utan att GM förmodligen har
STORA problem med svartsjuka.
Om du tror att en sån vacker kvinna skulle kasta sig från balkongen från 6e våningen och förstöra i stortsätt allt hon jobbat för så är du lika dum som jag tror.
Sen att GMs resterande familj värkar helt blåsta är en grej.
Familj eller inte, har man ett samvete så försvarar man inte en människa som har gjort något sånt här. Speciellt inte om man är så djupt troende som GMs familj framstår.