2015-11-20, 21:17
Medlem
WhereIsRussias avatar
Simon har fan den bästa låten! Lite stöld från diverse låtar men vad gör det. Vill TV4 se honom som vinnare?
Citera
2015-11-20, 21:17
Medlem
Okej, bästa låten fick Simon i år!
Citera
2015-11-20, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Sen att juryn tror att det bara är så enkelt att skriva en egen raptext och kasta in den i låten är ju bara skrattretande. Det är en sak att rappa efter en coverlåt, något som hon gör grymt verkligen. Men att skriva eget, intr lika enkelt. Då måste ju någon producent fixa rappen in i låten något som de borde ha kunnat fixa åt henne.
Det är så typiskt Idol på nåt sätt, allt är plast. Hon hade säkert kunnat rappa vad fan som helst och juryn hade fått orgasm.
Citera
2015-11-20, 21:20
Medlem
o-asen2s avatar
Åh så askasst vår produktion och omarrangemang är när man tittar på x factor Uk o AU
Citera
2015-11-20, 21:20
Medlem
SmurfSmurfs avatar
70-talsdisco till Sajmon the Hippie? Dugligt men inte är jag lika entusiastisk som juryn, tror mer på Martins.
Citera
2015-11-20, 21:22
Medlem
Är det någon som tror på det juryn säger längre? När de t.ex. säger att nån ska bli världsstjärna så innebär det spelningar på köocentrum och Finlandsfärjor.
Citera
2015-11-20, 21:24
Medlem
WhereIsRussias avatar
Ellie Goulding igen. Det är inte hennes kväll ikväll
Citera
2015-11-20, 21:25
Medlem
O jävlar man hör skillnaden på autotunade youtube klipps och verkligheten. Ellie Goulding ännu en stjärna som lever på utseende och tekniken snarare än på riktig talang.
Citera
2015-11-20, 21:27
Medlem
Smegmas avatar
Den där Zion spelar mycket på sin bohemiska hippiestil. Och det verkar ju fulkärringen Laila gå igång på. Och även Butt-Bard.

Men det är ju rösten som det skall fokuseras på och där tycker jag tveklöst att Markus är tveklöst bäst.
Citera
2015-11-20, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igelkotten453
Hur vet du det? För att hon inte har en djuup image?

Ha ha nej. Jag är inte helt objektiv då jag inte gillar Amanda. Fast i ärlighetens namn så tror jag inte att hon kan skrivs egen musik och det har inget med hennes image att göra.

Jag tror inte att Martin kan skriva egen musik heller och han har betydligt fler dimensioner inom sig än vad Amanda verkar ha.

För övrigt vore det katastrof om inte Axel åkte idag (även om jag skulle föredra att Amanda åkte ut).
Citera
2015-11-20, 21:29
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stayalivee
Ha ha nej. Jag är inte helt objektiv då jag inte gillar Amanda. Fast i ärlighetens namn så tror jag inte att hon kan skrivs egen musik och det har inget med hennes image att göra.

Jag tror inte att Martin kan skriva egen musik heller och han har betydligt fler dimensioner inom sig än vad Amanda verkar ha.

För övrigt vore det katastrof om inte Axel åkte idag (även om jag skulle föredra att Amanda åkte ut).

Ursäkta? Du menar väl inte allvar nu?
Citera
2015-11-20, 21:30
Medlem
MrEchozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
70-talsdisco till Sajmon the Hippie? Dugligt men inte är jag lika entusiastisk som juryn, tror mer på Martins.

Håller med! Martins låt är bättre men det beror nog på att jag inte är så förtjust i 70- tals musik.
Hoppad att Martin, Simon och Amanda går vidare.

Drömde för någon dag sedan och då stod det mellan Martin och axel, Martin fick packa väskan och åka hem😔
Så jag får hoppas att jag har fel och att folk inte sympati röstar på axel utan röstar på de som helt enkelt är bäst och axel är långt ifrån det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in