Citat:
Ursprungligen postat av
gassarn1
så här står det på deras sida
Ju flitigare Wifogare du är, desto mer poäng kan du samla. Därmed har du även möjlighet för att helt undgå månadskostnaden genom att betala kostnaden med Wifogpoäng.
Det låter ju schysst. Är det som vanliga abonnemang, att man måste betala varje månad, antingen genom pengar eller poäng, eller kan man göra som med kontantkort, att man kan välja att inte betala en månad och det enda som händer då är att man inte kan använda prisplanen bara och sen aktiveras det igen så fort man laddar på pengar.
Eller kan det innebära konsekvenser om man inte regelbundet betalar med pengar eller med sina poäng? Det är inte så att dom plötsligt kan skicka en faktura med inbetalningskrav och hot om inkasso eller liknande?
Men tycker ni att det är ett vettigt alternativ? Tycker mig ha läst en del negativa kommentarer, så jag är lite tveksam. Men om det fungerar hyfsat i allafall, och det kanske bara är lite krångel då och då, så kan man kanske stå ut med det, med tanke på priset. Nu hade jag iofs bara tänkt mig Wifog som ett tillfälligt alternativ pågrund av att min ekonomi är lite dålig just nu och sen avsluta det när jag har mer pengar att röra mig med.