Juryn tjatar alltid om att Axel ska göra musik på svenska och sjunga svenska låtar. Axel själv nickar medhållande och vet om det.
Varför väljer han/låtskrivarna att ge honom en "egen" låt på eng då? Helt absurt. Hela tanken är väl att låten ska bli en radiohit.
Frågan är också varför han själv väljer låtar på engelska hela tiden allmänt när han själv vet om att han är mycket bättre när han sjunger på svenska. Känns som att 90% av gångerna i tävlingen har han valt låtar på engelska gång efter gång.
Alla "vetare" här. Hör ni fan inte kvalitétsskillnaden på bra och bra (era fördomar åt sidan)? Martin, Simon och Amanda (Hon är inte med i denna video).. Alla är så jävla överlägsna (Simon är bäst enligt mig) och nån av dem 3 ska vinna (helst Simon om man ska vara rättvis).
Ni kan säga va fan ni vill Jävla bönder.
EDIT: Stör någon annan sig på att dom bara tagit in småbarn som inte vet någonting i publiken?
Senast redigerad av Chumppe 2015-11-19 kl. 21:49.
Alla "vetare" här. Hör ni fan inte kvalitétsskillnaden på bra och bra (era fördomar åt sidan)? Martin, Simon och Amanda (Hon är inte med i denna video).. Alla är så jävla överlägsna (Simon är bäst enligt mig) och nån av dem 3 ska vinna (helst Simon om man ska vara rättvis).
Ni kan säga va fan ni vill Jävla bönder.
EDIT: Stör någon annan sig på att dom bara tagit in småbarn som inte vet någonting i publiken?
Oj jäklar vad Simon ser sliten ut! Droger eller trötthet tror ni?
HAHA Justin Bieber tackade nej till Idol finalen och visst man kan tycka vad man vill om honom men han är ett sjukt stort namn och vad gör TV4 istället?
Joo de tar in The Fooo Conspiracy(som inte ens kan sjunga för 5 öre) och någon Kygo....HAHAHAH asså inte för jag kollar på Idol men herregud vad pinsamt att inte kunna få ett riktigt namn till Idol finalen ens...Säger väl sitt om hela programmet egentligen.
Hoppas verkligen att Simon åker ut ikväll. Han är inte intressant alls och kan jämföras med Jay. Har väldigt svårt för hans blick och självgodhet. Ögonen ser konstiga ut och kyliga.