Citat:
Dina inlägg i tråden är ganska ointressanta då du ju enbart deltar i debatten pga att du läst om händelsen, du tycks aldrig lyssnat på podden och kände inte till de inblandade en tidigare. Dina upprepade åsikter om de olika personernas karaktärer och egenskaper är därför tämligen ointressant. Likaså ditt mantra om att de inblandade ska "ta ett hederligt vanligt jobb".
Du har nsturligtvis all rätt att tycka att mina inlägg är ointressanta. Däremot är det lite egendomligt att du kommenterar något "ointressant". Likaså är det närmast lite sött att du försöker sätta upp några villkor för vem som får kommetera fånarnas agerande
.
Om jag förstått det hela rätt så är AKM en podd med ett synnerligen begränsat intresse innan Kringlan gick i pubertet och Soneby började ljuga. Det jag inte riktigt är med på är varför du och andra så lätt accepterar Sonebys svek mot Kringlan och resten av AKM gänget.
Ni som gillar AKM har uppenbara problem med två saker dels så kan ni inte aceptera att grabbarna är verksamma på en marknad dom bokades som populära och säljande och avbokas pga att dom inte är det dels så har ni en fallenhet för att istället för att
diskutera sakfrågan gå till personangrepp mot mig och andra som föraktar syltryggar som säljer ut kompisar
Slutligen så handlar mitt "mantra" om att de inblandades liv knappast är slut.Dom kan skaffa sig vanliga jobb istället för att vara c-komiker kända av en handfull människor om nu den karriären kommit till vägs ände