Citat:
Ursprungligen postat av
Jmbstyle
Men snälla, det säger absolut ingenting. Med NBs dåliga engelska tolkar MP-snubben honom precis hur fan han vill tolka honom. (Ville säkert bara ha lite tid rampljuset).
Tror absolut det kan lika gärna vara så som Nerijus påstår, att han bara ville vara trevlig och "hjälpa till" genom att berätta att han redan sett militären söka området. Jag hade 100% gjort exakt likadant i NBs situation.
NB är dömd sedan dag ett när tidningar började skriva skit om honom. Alla koncentrerar sig och letar enbart efter bevis som pekar på att han är skyldig.
Om han verkligen är oskyldig, och har faktiskt ingenting med LH att göra. Ska han då sitta i förhör och rättegång och ljuga ihop historier? Jag menar det känns som att det är det enda alternativ han har? För NBs "jag vet inte" verkar ingen bry sig om? Berätta för mig hur ska en person som verkligen är oskyldig och vet ingenting ska bete sig för att folk ska tro honom?
Måste bara påpeka att om NB har utfört brottet på den korta tiden det sägs att han gjorde. Och med så pass lite bevis (egenlitgen bara blodspår på Lisas kläder) mot honom. Så har han verkligen supertalang och verkligen är en psykopat geni. Konstigt att han satsar på karriär inom hantverkning.
Tiden räcker mer än väl till för hans groteska verk.
Alla psykopater är inte genier men kan vara duktig på annat t.ex inom hantverk.
Förstår inte vad du menar med supertalang...?! Har han supertalang för att bli seriemördare?
Vem vet... Han kanske har övat på detta förut. Vi får väl se när dom börjar söka på hans DNA utanför Sverige om det dyker upp fler "hantverk" av honom.