2015-11-09, 21:22
Bannlyst
Janne krossade "trojkan" ang Ukraina och Putin. Blev knäpptyst tills Jonas slängde in med att Putin gillar Sovjet.

Fast Janne M kanske bara är ett anonym troll?

Nu sitter man fortfarande och försvarar den judiska statskuppen.
Senast redigerad av VitmaktNegerslakt 2015-11-09 kl. 21:27.
Citera
2015-11-09, 21:25
Medlem
baggebo1s avatar
Jonas De Geer: "Jag tror inte att det var en kupp [i Kiev], det var väldigt mycket en revolt"

De här människorna kommer aldrig att fatta.
Citera
2015-11-09, 21:31
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jonas De Geer: "Jag tror inte att det var en kupp [i Kiev], det var väldigt mycket en revolt"

De här människorna kommer aldrig att fatta.

Det är extremt väldokumenterat vid det här laget, och var egentligen det redan från början hur hela saken låg till. De Geer som gammelkatolik är väl inte direkt att förvänta som rationell och omvärderande människa, tyvärr.

Vågar man hoppas på att kvällens avsnitt släpps helt oredigerat?
Citera
2015-11-09, 21:36
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Det är extremt väldokumenterat vid det här laget, och var egentligen det redan från början hur hela saken låg till. De Geer som gammelkatolik är väl inte direkt att förvänta som rationell och omvärderande människa, tyvärr.
Det är nån sorts psykologisk spärr de skaffat. Förmodligen beror det på att de själva hade kopplingar till "revolten", och därför inte kan acceptera att de bara var nyttiga idioter. Men jag blir lite chockad varje gång jag slås av hur lite de utvecklas i den där frågan.
Citat:
Det gör det säkert. Milld är alltid bra!
Citera
2015-11-09, 21:57
Medlem
fintnirs avatar
Mycket bra framträdande av Jan Milld i dagens avsnitt. Hoppas han medverkar igen och kan diskutera judefrågan, och mer Ryssland med troikan i ett framtida program.
Citera
2015-11-09, 22:40
Medlem
NixYOs avatar
Citat:

Jag spelade in sändningen och om den de har lagt ut är ungefär lika lång som min (jag spealade även in lite musik som sändes efter sändningen, så min inspelade MP3-fil är lite längre): https://soundcloud.com/motgift/176-med-jan-milld

Citat:
Ursprungligen postat av fintnir
Mycket bra framträdande av Jan Milld i dagens avsnitt. Hoppas han medverkar igen och kan diskutera judefrågan, och mer Ryssland med troikan i ett framtida program.
Hoppas att någon/några som är aggressivare i Ukrainafrågan kunde bjudas in för att debattera med dem istället. Ett program där de bjöd in Andrew Anglin och Hervé Ryssen (om han kan engelska) för att debattera Ukrainafrågan skulle nog vara väldigt roligt att lyssna på!
Citera
2015-11-09, 23:28
Medlem
Offerviljas avatar
Precis som jag trodde så blev kvällens program oerhört bra. Jan Milld har mycket kloka saker att säga och är dessutom en väldigt sympatisk person. Det hade varit intressant om man hade diskuterat Ryssland och Ukraina lite mer, för man märker att det här är frågor som han verkligen brinner för. Hoppas att Motgift bjuder in honom snart igen!
Citera
2015-11-09, 23:33
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:

Tror du på fullt allvar att Motgift skulle kunna tänka sig att sitta och klippa bort bitar ur programmet på det viset? Du är löjlig.
Citera
2015-11-10, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Jag spelade in sändningen och om den de har lagt ut är ungefär lika lång som min (jag spealade även in lite musik som sändes efter sändningen, så min inspelade MP3-fil är lite längre): https://soundcloud.com/motgift/176-med-jan-milld

Hoppas att någon/några som är aggressivare i Ukrainafrågan kunde bjudas in för att debattera med dem istället. Ett program där de bjöd in Andrew Anglin och Hervé Ryssen (om han kan engelska) för att debattera Ukrainafrågan skulle nog vara väldigt roligt att lyssna på!

Anglin är överlag bra men han har som jag upplever det inte jättebra koll på Ukraina- och Rysslandsfrågan, även om han tycker rätt.

Att debattera Ukrainafrågan med Motgiftsdårarna är väl ungefär lika meningsfullt som att debattera massinvandring och mångkultur med ett gäng mediajudar. Vi vet redan att massinvandring och mångkultur är helt och hållet dåligt, destruktivt och fel, så det finns ingenting värt att diskutera med folk av motsatt uppfattning. På samma sätt är det när det gäller Ukraina och Ryssland.
Citera
2015-11-10, 14:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAmalek
Tja, är man ZOG-agent eller snurrig foliehatt så är man.

Det är för övrigt oroväckande att Motpol-sfären på sistone verkar ha närmat sig den kosherdoftande Motgift-cirkusen.
Troll.

Landet brinner och idioter som du sitter och försöker så split mellan olika nationella alternativ. Det äcklar mig verkligen. Nu är tid för samhörighet om någonsin tidigare.
Citera
2015-11-10, 14:51
Medlem
Don.Cs avatar
Varje gång Ryssland eller Ukrainakonflikten kommer på tal i programmet tar det inte många minuter förrän 'the usual suspects' ger sig till känna i tråden. Med tanke på hur mycket de säger sig avsky Motgift har de antingen väldigt mycket fritid (ensamma stackare), lider av något självskadesyndrom eller får betalt för att lyssna/trolla. Måste vara tärande att lägga tid på något man avskyr med sådan emfas. Man får väl imponeras en gnutta av dedikationen.

Verkar ha varit ett intressant program och Milld är ju onekligen en intressant person. Får bumpas upp några placeringar i spellistan.
Citera
2015-11-10, 14:56
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAmalek
Anglin är överlag bra men han har som jag upplever det inte jättebra koll på Ukraina- och Rysslandsfrågan, även om han tycker rätt.

Att debattera Ukrainafrågan med Motgiftsdårarna är väl ungefär lika meningsfullt som att debattera massinvandring och mångkultur med ett gäng mediajudar. Vi vet redan att massinvandring och mångkultur är helt och hållet dåligt, destruktivt och fel, så det finns ingenting värt att diskutera med folk av motsatt uppfattning. På samma sätt är det när det gäller Ukraina och Ryssland.

Många av de där 'White Power! Heil the fuuueeerer'-amerikanerna känns verkligen sunkigt 90-tal. Antar ett deras frispråkighet i kombination med ett språk som behärskade av i princip alla är orsaken till att de tilltalar en del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in