Citat:
Ursprungligen postat av
Timeout
Jag har läst vartenda ord i alla förhör i rätten, vartenda ord i slutpläderingarna och skulle jag någonsin hamna i den sitsen att jag behövde en advokat och Inger var den enda som fanns så skulle jag nog fan försvara mig själv i stället. Hon är inte riktigt klok!!!
Hon har gott sällskap av en pensionerad polis som inte kan knappt något om dagens DNA teknik och en sjuksköterska som jobbade som obducent i 4 år och slutade med det för 7 år sen! Helt jävla otroligt

En sak är säker... Att höra brottstycken från förhör är en helt annan sak än att läsa igenom det som finns nerskrivet i fup och förhör i rätten.
Blir inte Nerijus dömd för detta så är det rättsröta av stora mått!!!
Ja, IR måste vara totalt oefterfrågad som advokat efter detta. Hon verkar närmast "gått in i väggen" efter att haft med NB att göra.
Hon hade visserligen en helt icke-medverkande klient att göra med, men ändå ... tycker jag hon borde haft ett "golv" hon av självbevaralsedrift inte skulle understiga men hon tog hissen rakt ner i källaren bl.a. med tanke på dom vittnen hon åberopade och framförallt hennes plädering i rätten.