2015-10-19, 16:31
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Nu ränner tanten omkring i bikini för att folk ska se magen med ungen. Hemskt hur hon exponerar sig bara för att hon fått en unge med en småkille. Hon borde vara hemma och sköta sig i stället för att larva sig med en kile som kunde varit hennes son.Usch för patetiska fruntimmer. Bild på magen fanns i AB tror jag.
Citera
2015-10-21, 03:06
Medlem
Kaendiss avatar
Läckberg visar upp babybulan i bikini http://www.expressen.se/noje/lackberg-visar-upp-babybulan-i-bikini/
Citat:
"Älskar min gravidmage"
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Nu ränner tanten omkring i bikini för att folk ska se magen med ungen. Hemskt hur hon exponerar sig bara för att hon fått en unge med en småkille. Hon borde vara hemma och sköta sig i stället för att larva sig med en kile som kunde varit hennes son.Usch för patetiska fruntimmer. Bild på magen fanns i AB tror jag.
Läckberg gör sig på sätt och vis till ett slags åtlöje. Å andra sidan är det här (medie-)"kärleksförhållandet" lite intressant att följa.

Graviditetspsykos?

Ungherren Simon verkar trivas som fisken i vattnet.
Hur länge det nu varar?

#sexjunior #relationsspektakel #ekupa #medialbabybula
Citera
2015-11-03, 23:31
Medlem
bockyboats avatar
Så bara för att pojkvännen är 12 år yngre är han hennes toyboy? Äh, ge er nu. Den åldersskillnaden är knappast något att orda om. Det finns gott om relationer där åldersskillnaden är mycket större än så, och där omgivningen inte har speciellt mycket att anmärka på.
Citera
2015-11-03, 23:34
Medlem
bockyboats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot

Så en 12 år yngre kille hade kunnat vara hennes son? Nja, inte så troligt va.

Det är långt ifrån alla tjejer i 12-årsåldern som ens har fått sin första mens, så det där får du ta tillbaka. Dessutom hör det inte heller till vanligheterna att man föder barn i 12-årsåldern, oavsett hur färdigutvecklad man är.
Citera
2015-11-04, 02:50
Medlem
Kaendiss avatar
Citat:
Camilla Läckberg och pojkvännen Simon Sköld går i väntans tider.
http://www.expressen.se/noje/camilla-lackberg-det-kanns-overkligt/
Citat:
I slutet av augusti kom glädjebeskedet att författaren Camilla Läckberg, 40, är gravid och väntar barn med kärleken Simon Sköld, 27.
Citat:
Men nyheten om att paret väntar barn togs inte bara emot med glädje. Efter att Läckberg berättat om sin graviditet var det flera av hennes följare som reagerade på ålderskillnaden mellan henne och Simon Sköld.
Camilla Läckberg vidare:
– Moralkärringar där ute - sköt ert eget och slösa inte energi på att oroa er över mina livsval de är alldeles utmärkta thank you very much.

Citat:
Ursprungligen postat av bockyboat
Så bara för att pojkvännen är 12 år yngre är han hennes toyboy? Äh, ge er nu. Den åldersskillnaden är knappast något att orda om. Det finns gott om relationer där åldersskillnaden är mycket större än så, och där omgivningen inte har speciellt mycket att anmärka på.
Citat:
Ursprungligen postat av bockyboat
Så en 12 år yngre kille hade kunnat vara hennes son? Nja, inte så troligt va.

Det är långt ifrån alla tjejer i 12-årsåldern som ens har fått sin första mens, så det där får du ta tillbaka. Dessutom hör det inte heller till vanligheterna att man föder barn i 12-årsåldern, oavsett hur färdigutvecklad man är.
13 år yngre --- ingen annan åldersskillnad.

Läckberg är född sommaren 1974 - och ungersven, the call-boy Simon föddes sommaren 1987. 13 år dem emellan med andra ord.
Citera
2015-11-04, 09:14
Medlem
My name is Earls avatar
Jag fattar inte denna åldersfixering man har nuförtiden, i andra länder spelar det mindre roll och man bryr sig inte så mycket om ålder, med det sagt kan jag bara säga att jag inte fattar varför personer som CL, Laila Bagge m.fl. ska hålla på och söka uppmärksamhet hela tiden, och visa upp sig i alla möjliga sammanhang; men jag stör mig mest på att CL alltid ser ut som ett rådjur i strålkastarljus alternativt en kossa med sina stora utstående ögon.
Citera
2015-11-04, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Jag fattar inte denna åldersfixering man har nuförtiden, i andra länder spelar det mindre roll och man bryr sig inte så mycket om ålder, med det sagt kan jag bara säga att jag inte fattar varför personer som CL, Laila Bagge m.fl. ska hålla på och söka uppmärksamhet hela tiden, och visa upp sig i alla möjliga sammanhang; men jag stör mig mest på att CL alltid ser ut som ett rådjur i strålkastarljus alternativt en kossa med sina stora utstående ögon.

Hon tanten måste ha ett enormt behov att att bekräftas. Men att ragga upp en liten tonårskille sådär och skaffa barn är bara såååå lååågt.
Citera
2015-11-04, 11:15
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camogli
Hon tanten måste ha ett enormt behov att att bekräftas. Men att ragga upp en liten tonårskille sådär och skaffa barn är bara såååå lååågt.
Knappast en tonårskille, han är ju över 20.
Hon kanske är lite "gubbsjuk" ; men vad spelar det för roll?
Jag är själv 60 och skulle gärna ha en fru på 30; men jag har ju inte de rätta "förutsättningarna" för det.
Citera
2015-11-04, 19:19
Medlem
apanola IIs avatar
Unna Camilla Läckberg lite ungt och vältränat , det är hon värd!
Stenrik på sina böcker, oerhört framgångsrik, klart som fasen hon ska ha något ungt och piggt som livar upp och som river djävulen ur kroppen.
vad ska man annars med framgång och pengar till?
Citera
2015-11-04, 19:53
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Unna Camilla Läckberg lite ungt och vältränat , det är hon värd!
Stenrik på sina böcker, oerhört framgångsrik, klart som fasen hon ska ha något ungt och piggt som livar upp och som river djävulen ur kroppen.
vad ska man annars med framgång och pengar till?

Sant.

Tycker Simon inte att det passar skulle han gett fan i att avlossa skott i råttan och dessutom kanske han inte tänkt på att en massa tyckare ser honom som en toyboy.

Iallafall, hur många av hennes sålda böcker tror ni faktiskt har blivit lästa? Jag skulle gissa att det ligger några ton utspridda i husbilar, boklådor och källarhyllor som aldrig öppnats mer än en gång. Alla jag pratat med som försökt läsa böckerna säger att det är skräp (i klass med överskattade Mankell och Larsson).
Citera
2015-11-04, 20:39
Medlem
bockyboats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaendis
http://www.expressen.se/noje/camilla-lackberg-det-kanns-overkligt/
Camilla Läckberg vidare:
– Moralkärringar där ute - sköt ert eget och slösa inte energi på att oroa er över mina livsval de är alldeles utmärkta thank you very much.

13 år yngre --- ingen annan åldersskillnad.

Läckberg är född sommaren 1974 - och ungersven, the call-boy Simon föddes sommaren 1987. 13 år dem emellan med andra ord.

13 eller 12 år är inte så stor skillnad i min värld, men visst - rätt ska vara rätt.
Citera
2015-11-04, 20:45
Medlem
bockyboats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camogli

Om du kallar en 40-åring för tant måste du vara bra ung själv. Dessutom är inte en 27-åring en "liten tonårskille" - han är en vuxen man. Tonårskille = 16-19 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in