2015-11-03, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Det meddelar den i morgon, samtidigt som den meddelar att NB kvarstannar i häktet.
Nej så är det väl inte. Imorn beslutas om han ska vara fortsatt häktat samt när domen ska meddelas. Troligtvis om två veckor.
2015-11-03, 21:25
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kris00tian
OJ (!)

De är tämligen säkra då alltså. Brukar det inte ta åtminstone 2-3 veckor??
Nej, i morgon meddelar rätten när domen meddelas.
2015-11-03, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallongrottan
Släpp han inte ur häktet föränn domen är klar för jössenamn!! Då sticker han direkt

I stort sett det hans advokat sa
Medlem
ballobass avatar
Detta har kanske inte så mycket med sak att göra men om man tittar på mobilen så känns det som den har slagits, trampats eller kastats på. Och detta i så fall innan de spritts från en ex åkande bil.
Vad tänker ni kring det?
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Polisen tyckte väl att det var oviktigt att undersöka varför IB:s DNA fanns på offrets trosa, det är enklare att spekulera, dessutom så kan man inte undersöka allting, polisen har en budget.

Personligen så kan jag tänka mig att IB:s DNA finns någonstans i högen av paltor, men jag är ju inte polis, bara en helt vanlig människa.

Det tvivlar jag på, om nu inte NB ljuger om det också. I förhör berättar han att han och AB har varit där inne en gång i fjol, tittade in för att se vad som fanns. De hittade ritningar och skit och förstod att den blev kvar efter bygget av gården.
2015-11-03, 21:28
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --aa--
Nej så är det väl inte. Imorn beslutas om han ska vara fortsatt häktat samt när domen ska meddelas. Troligtvis om två veckor.
Det var precis det jag ska, sånär som på att jag skrev att rätten kommer att meddela att, inte om, NB kvarblir i häktet.
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linderman
Haha du är rolig du.
Kan du inte berätta för oss nu då?
En vettig förklaring till hans blod på insidan av byxorna som du själv skrev redan var neddragna? Han drog uppenbarligen inte upp byxorna då dom fortfarande var nere när hon hittades.

Har redan skrivit hur hans blod har hamnat där:-)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kris00tian
till vilken nytta? upplys mig gärna hur det skulle gynna NB?
Jag vet inte varför. Hörde det i nyheterna bara.
2015-11-03, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Enligt kroppsbesiktningen verkar han inte ha så allvarlig psoriasis.
Sidan 1722 och framåt i fup.

Nej. Man hittade två marginella skador som man betecknar som tänkbara uttryck för psoriasis. Jag gissar att han påtalat att han led av denna sjukdom. Jag tillåter mig att tvivla.

Hur man kunnat skriva upp detta till graverande psoriasis och dra några som helst växlar på detta begriper jag inte.
2015-11-03, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Det meddelar den i morgon, samtidigt som den meddelar att NB kvarstannar i häktet.

Är du synsk; hur kan du veta att NB kommer att kvarbli i häkte?
2015-11-03, 21:31
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --aa--
Nu har ingen av parterna begärt det, men domstolen kan besluta om rättspsykiatrisk undersökning. Då tar det längre tid.
2015-11-03, 21:35
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softmoon
Det tvivlar jag på, om nu inte NB ljuger om det också. I förhör berättar han att han och AB har varit där inne en gång i fjol, tittade in för att se vad som fanns. De hittade ritningar och skit och förstod att den blev kvar efter bygget av gården.

Framgår det i FUP:et vad högen av paltor består av? Kanske något som IB har använt, Kanske NB och IB har snuskat i byssjan, IB torkar av fittan på en gammal strumpa eller AB som har varit där med IB:s BH och runkat, han bör ju också ha ett runkrum någonstans tänker jag mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in