2015-11-03, 15:56
Medlem
profundersams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastaniz
Asså, ärligt talat!
Tror verkligen Inger Fittbäck att hennes tomma lögn historia håller eller?
Allting är bara en slump menar hon.
Hoppas hennes egna dotter drabbas av det fruktansvärda brottet så ska vi se hur hon fortsätter försvarare landets mördare

Nu tycker jag du ska lugna ner dig, din jävla idiot.
IR gör så gott hon kan med ett hopplöst fall. Vi har det rättssystem vi har och ALLA SKA ha en försvarare.
Blanda in folks döttrar, är du helt sinnessjuk ?
2015-11-03, 15:57
Medlem
Nåt som jag funderat en längre tid på , är varför har det inte letats efter DNA i den lånebil som Arne Jönsson fick låna . Han lämnade ju in sin BMW för att fixa något och fick då låna en Honda .. Å vad hittades hemma hos den förmodade gärningsmannen, jo en Honda nyckel.. Kanske han kört liket där i , eftersom inga spår har hittats efter hur han kört och vad han körde kroppen i ....
2015-11-03, 15:58
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Jag har skummat igenom FUPen som hastigast och inte tittat på några kartor direkt så min insatthet är minimal, men har jag uppfattat det rätt när jag fått för mig att de bägge bröderna åkte iväg en bit för att gräva mask trots att de borde ha lika fin mask runt knuten?

Där de skulle "gräva mask" fanns LH gömd i ett skåp i närheten?

Finns det anledning att tro att brodern skulle hjälpa till att gräva ner LH på redan eftersökt område istället för att "gräva mask"?
2015-11-03, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
IR fösöker få det till omöjligt att få in kroppen i skåpet för en ensam GM:

Hade kanske varit bättre att köra en "Johnny Cochran-show" i rättsalen med ett verkligt skåp och figuranter för att övertyga i så fall!

I övrigt är de mycket Flashback-teorier om Gröna Män som planterar bevis. Men nej, en svensk TR köper inte det IMO. Hon gör vad hon kan, men hon hade behövt en sagoberättelse från NB att hänga upp det på.

IR framstår som helt desperat tycker jag,
fel typsnitt i FUP är väl nästa punkt hon inriktar sig på
2015-11-03, 15:59
Medlem
AlbusDumbledores avatar
John Granlund: Advokaten menar att 35-åringens blod hamnat på Lisa Holms kläder genom att han blött på sin arbetsplats och att blodet sedan torkat och lösts upp och hamnat på flickan när hon släpats genom ladan av någon annan.

Herregud...
2015-11-03, 16:00
Bannlyst
Från Inger Rönnbäcks slutplädering;

Citat:
"Det är besvärligt ibland som nu till exempel och ibland inte.".

Citat:
"Man kan undra varför han har topsats så många gånger. Har det varit skakigt och rörigt, har man råkat blanda ihop något här? Sånt har ju hänt i andra fall och varför skulle det inte ha hänt här?"

Har sällan hört någon pladdra så mycket som hon - från allra första stund till nu - utan att någonsin ha något vettigt att tillägga. Kritisera och angripa går bra men fungerar ju inte i längden när man som hon inte har någon substans i kritiken, inga rimliga förklaringar på något alls.
Oseriös, obehaglig, inkompetent, känns väldigt pinsamt att lyssna på.
2015-11-03, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceOnEarth
Jag har skummat igenom FUPen som hastigast och inte tittat på några kartor direkt så min insatthet är minimal, men har jag uppfattat det rätt när jag fått för mig att de bägge bröderna åkte iväg en bit för att gräva mask trots att de borde ha lika fin mask runt knuten?

Där de skulle "gräva mask" fanns LH gömd i ett skåp i närheten?

Finns det anledning att tro att brodern skulle hjälpa till att gräva ner LH på redan eftersökt område istället för att "gräva mask"?

inte i den kontexten,
uppenbart vill NB få bort Missing people från området,
åka två km för att gräva mask är ju rena idiotin,
2015-11-03, 16:01
Medlem
Jag tror att han är skyldig, bevisen pekar på det.

Så varför inte erkänna? Är han en sådan sadist så att han vill se hur hennes föräldrar plågas av ovissheten och många runt om i landet mår dåligt av det här dådet.

Antagligen så erkänner han inte för att om han gör det så kan han inte överklaga(?) Får han 20 år nu så sänker hovrätten det till tolv och Högsta domstolen drar ner det till åtta och så är han ute efter fyra år. Och när alla överklaganden är gjorda så har säkert gått fyra år. och han kan knalla ut som en fri man...

Erkänn för fan....
Medlem
dannees avatar
Någon som har bild över martorp där maskhögen finns? Gärna konfrontation med missing ppl också.
Medlem
develis avatar
.. Vilken jävla korkad kritik om vittnet NFC + att vad har hudflagor med blod DNA att göra?!

Citat:
Vad gäller psorisis verkade hon vädigt okunnig. Det är känt att personer med sjukdomen tappar mycket hudavlagringar, säger Rönnbäck.
nlt live
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceOnEarth
Inte omöjligt...
2015-11-03, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannee
Någon som har bild över martorp där maskhögen finns? Gärna konfrontation med missing ppl också.

Sök på nyckelorden i FUP.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in