2015-10-23, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woodenheart
Jag är 157, så jag skall väl ligga på typ 52 egentligen men har vägt 48kg väldigt väldigt länge...
Här finns lite info, svårt att veta vad som kan vara aktuellt: http://symptomen.se/symptom/okad-aptit/
Citera
2015-10-23, 23:50
Medlem
patriss avatar
Du äter dålig mat. Vem som helst kan trycka i sig hur mycket snabbmat som helst. Du är bara lite glupskt samt att det är dålig mat, hade du tryckt i dig bra kolhydrater, fetter, fiber och protein så blir du nog mättare. Får också intrycket om att du kanske skippar frukosten?
Citera
2015-10-25, 02:48
Bannlyst
Du är snarare normalviktig.

Du kanske har rört på dig mer än normalt de senaste dagarna? Det ger vanligtvis ökad hunger.
Citera
2015-10-26, 01:11
Medlem
När jag var i yngre tonåren åt jag

32 pannkakor till skol lunchen
12-13 stora potatisar till middagen plus sås , kött och sallad
och en jäkla massa kvällsmat säkert 10 mackor eller två hönökakor

Alltid varit smal som tusan och väger under det jag borde väga än idag. Somliga har helt enkelt dom generna och andra inte. Men tro mig om du äter tillräckligt och lite till som jag gjorde förr då blir du mätt........
Citera
2015-10-26, 21:04
Bannlyst
Du har mask
Citera
2015-10-27, 00:50
Medlem
johanjosefssons avatar
Klart man kunde äta en jävla massa skräp när man var ung. Kroppen växer ju!

Trams att vissa kan äta "hur mycket som helst", ni äter för lite och fyller inte dagskvoten, men eftersom ni rör på er och blir mätta så tror ni och känner ni att ni kan äta "vad som helst". Och det kan alla - Om de äter i mindre mängder och motionerar.

Jävla puckon som tror ni kan äta vad ni vill haha ni kommer bli jävla potatissäckar till slut! Äckel!
Citera
2015-10-27, 00:57
Medlem
KortStubins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paddingtonbear
När jag var i yngre tonåren åt jag

32 pannkakor till skol lunchen
12-13 stora potatisar till middagen plus sås , kött och sallad
och en jäkla massa kvällsmat säkert 10 mackor eller två hönökakor

Alltid varit smal som tusan och väger under det jag borde väga än idag. Somliga har helt enkelt dom generna och andra inte. Men tro mig om du äter tillräckligt och lite till som jag gjorde förr då blir du mätt........

Det här är inget konstig alls. Om allt det här äts under en dag, då lär man bli någorlunda mätt innan läggdags.
Citera
2015-10-29, 03:48
Medlem
Äter du medicin? Det kan bli en biverkan att man känner sig extra hungrig då... Om du tar medicin, sluta upp med det!
Citera
2015-10-29, 15:29
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt
Äter du medicin? Det kan bli en biverkan att man känner sig extra hungrig då... Om du tar medicin, sluta upp med det!
Bra råd eftersom folk i stort sätt alltid äter medicin helt i onödan.
Citera
2015-10-29, 19:34
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brad-Pitt

Eftersom du inte har en aning om, om eller vad för mediciner hon äter så borde du hålla käft. Finns meds som är livsviktiga för folk. Jag har gått upp +20kg sen Februari pga medicin men du kanske tycker att jag ska ligga och ha grandmal EPanfall hela dagarna ?

mvh
Citera
2015-11-02, 19:55
Medlem
Hax.Pains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -IamTheWalrus-
Hur är det med avföringen? Bajsar du och kissar regelbundet?

Den stor frågan är ju om du gör det ditt förbannade troll!! Ta och dra åt helvete din jävla mobbare!
Citera
2015-11-02, 20:16
Medlem
Du glömde berätta att du spyr upp alltsammans strax efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in